PracaGrupypl.praca.dyskusjewypłaty części wynagrodzenia "pod stołem" › wypłaty części wynagrodzenia "pod stołem"
    From: "paweł" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: wypłaty części wynagrodzenia "pod stołem"
    Date: 21 Jan 2007 04:41:43 -0800

    Witajcie! Pracuję w spółce zarejestrowanej w Polsce a będącej
    "oddziałem" grupy zagranicznego przedsiębiorstwa. Oficjalnie dostaję
    pensję- regularne przelewy ale większą częśc wynagrodzenia (premia
    od obrotu) przechodzi "pod stołem"- wcześniej pani przywoziła w
    kopertach a teraz jedna z pracownic mająca własną działalność
    robi przelewy na konta z tytułem "zasilenie konta". Pensja oficjalna
    stanowi mniejszą część wynagrodzenia- interweniowałem aby wszystko
    było oficjalnie (podatki, emerytura itd.) ale usłyszałem, że jak
    coś mi się nie podoba to "podziękują" za moją pracę. Pewnie teraz
    mnie "wywalą" i prawdę pisząc wkurzony na chamstwo chciałbym się z
    nimi rozliczyć. Mam dowody w postaci email'i z wyliczeniem moich
    "nieoficjalnych" premii no i te przelewy....Co tu można zdziałać?