PracaGrupypl.praca.szukana › [www.legnica.net.pl] jestem na wOzku, szukam pracy

  • 1. Data: 2011-04-03 18:07:30
    Temat: [www.legnica.net.pl] jestem na wOzku, szukam pracy
    Od: dARIUSZ<1...@l...net.pl>

     jestem niepełnosprawnym 23-latkiem z legnicy, poruszam się od kilku lat
    na wózku inwalidzkim, jestem po maturze i i po kilku kursach ekonomicznych.
    znam 3 języki obce. interesuję się informatyką (internet) ekonomią, gpw i
    rzeczami z tym powiązanymi, (zajmuje wysokie miejsce w rankingu gry
    giełdowej). jestem inteligentny godny zaufania, uczciwy kreatywny i z
    łatwością uczę się nowych rzeczy. mam bardzo dużo wolnego czasu, który
    chętnie spożytkuję. zależy mi na znalezieniu pracy w celu poprawy warunków
    życiowych. chętnie takiej &quot;z domu&quot; więcej info gg : 288011 .
    email: d...@t...pl

    Szczegóły ogłoszenia na stronie: http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia&n
    rid=91126

    --