PracaGrupypl.praca.dyskusje › weryfikacja znajomości angielskiego - jakie pytania?

  • 1. Data: 2004-02-18 15:47:36
    Temat: weryfikacja znajomości angielskiego - jakie pytania?
    Od: "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl>

    Witam,
    Czeka mnie rozmowa kwalifikacyjna na stanowisko, na które była wymagana
    dobra znajomość języka angielskiego (stanowisko specjalisty ds obsługi
    klienta). Podpowiedzcie, jakich tematów można się spodziewać podczas
    "weryfikacji znajomości języka".

    Z góry dzięki
    Monika

  • 2. Data: 2004-02-18 15:52:24
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-18 16:47, osoba przedstawiająca się jako "Moni" napisała co
    następuje:

    > klienta). Podpowiedzcie, jakich tematów można się spodziewać podczas
    > "weryfikacji znajomości języka".

    Być może rozmowa kwalifikacyjna zostanie przeprowadzona po angielsku i
    to będzie najlepsza weryfikacja.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 3. Data: 2004-02-18 22:18:38
    Od: "Jan Kowalski" <o...@m...com>

    Kilka minut rozmowy symulującej jakąś sytuację z ewentualnie przyszłej
    pracy.

    M.

  • 4. Data: 2004-02-18 22:28:03
    Od: "Rafal" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Pe.Ka" <c...@t...cy> napisał w wiadomości
    > Dnia 04-02-18 16:47, osoba przedstawiająca się jako "Moni" napisała co
    > następuje:

    > Być może rozmowa kwalifikacyjna zostanie przeprowadzona po angielsku i
    > to będzie najlepsza weryfikacja.

    Dokładnie! NIkt nie urządza "klasówki" tylko po prostu rozmowę się prowadzi
    w wymaganym języku. Innej weryfikacji nie potrzeba. Chyba że to firma
    państwowa - to tam za "weryfikację" mogą służyć jakieś papiery i
    zaświadczenia o certyfikatach

  • 5. Data: 2004-02-19 09:47:56
    Od: "hovercraft" <c...@w...pl>

    Nie do końca, bylem na rozmowie w glaxo, to byla dokladnie klasowka, kilka
    testow, potem rozmowa, punkty itp.

  • 6. Data: 2004-02-19 10:26:23
    Od: "Sylwia Malanowicz" <s...@a...pl.spam.pl>

    Użytkownik "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c101ao$7l2$1@absinth.dialog.net.pl...
> [...]
    > dobra znajomość języka angielskiego (stanowisko specjalisty ds obsługi
    > klienta). Podpowiedzcie, jakich tematów można się spodziewać podczas

    Ja spotkalam sie z bardzo roznymi sposobami sprawdzenia znajomosci:
    1. Rozmowa z lektorem j.angielskiego, ktory uczyl w danej firmie pracownikow
    i weryfikowal dokumenty ksiegowe przesylane zagranice.
    Pytania dotyczyly: zakresu obowiazkow w porzedniej pracy, planow
    zawodowych na przyszlosc, powodu ubiegania sie o prace w tej firmie
    i pytania dodatkowego "Co mysle o polskim systemie ubezpieczen ZUS?"

    2. Krotki sprawdzian pisemny polegajacy na opisaniu sposobu prowadzenia
    windykacji naleznosci i obslugi klienta. Czyli na co nalezy zwrocic
    szczegolna
    uwage przy obsludze klienta.

    3. Jak wiekszosc osob pisala juz: cala rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzona
    w j.angielskim.

    4. Przykladowo zadawane pytania dla sprawdzenia znajomosci, np.:
    jak pani spedzila ostatnie wakacje, prosze cos powiedziec o swoich
    zainteresowaniach,
    jak poznala pani swojego meza. Zupelnie luzno zadawane pytania.

    pozdrawiam

    --
    Sylwia

  • 7. Data: 2004-02-20 19:24:34
    Od: "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl>

    I już jestem po... Okazało się, że trzeba było przetłumaczyć (z polskiego na
    angielski) kilka zdań tematycznie związanych z zakresem zadań realizowanych
    na tym stanowisku...

    Dziękuję wszystkim za "naprowadzające" podpowiedzi
    Moni