PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa zlecenie w trakcie umowy o pracę

  • 1. Data: 2004-02-18 15:34:24
    Temat: Umowa zlecenie w trakcie umowy o pracę
    Od: "Janusz" <e...@p...onet.pl>

    Witam

    Jestem zatrudniony u jednego pracodawcy na umowę o pracę. U drugiego
    pracodawcy będę pracował na umowę-zlecenie.
    Pytanie: czy od tej drugiej umowy (zlecenie) trzeba odprowadzić ZUS i czy
    jest to obowiązek pracodawcy, czy mój?

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 2. Data: 2004-02-18 15:43:31
    Temat: Re: Umowa zlecenie w trakcie umowy o pracę
    Od: "Pawel Nawrocki" <p...@o...pl>

    > Pytanie: czy od tej drugiej umowy (zlecenie) trzeba odprowadzić ZUS i czy
    > jest to obowiązek pracodawcy, czy mój?

    trzeba i jest to obowiazek pracodawcy

  • 3. Data: 2004-02-18 16:07:09
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-18 16:43, osoba przedstawiająca się jako "Pawel Nawrocki"
    napisała co następuje:

    > trzeba i jest to obowiazek pracodawcy

    A coś się zmieniło? Bo było tylko zdrowotne (wiem, też podlega pod ZUS
    ;) ). Tak pytam dla jasności.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 4. Data: 2004-02-19 10:09:45
    Od: "Janusz" <e...@p...onet.pl>

    > trzeba i jest to obowiazek pracodawcy

    Dziękuję
    Janusz

  • 5. Data: 2004-02-19 13:26:42
    Od: "Janusz" <e...@p...onet.pl>

    > Dziękuję
    > Janusz

    Juz podziękowałem, ale tak naprawdę mam jeszcze pytanie "dopbijające", jak
    wyliczyć kwotę brutto dla umowy zlecenia przy znanej kwocie netto.

    Czy to jest tak, że do kwoty netto dopisuje się 19% i tyle wpisuje na
    papier, a pracodawca już niezależnie od tego płaci ZUS.
    Czy też może kwota brutto wpisana na umowie musi obejmować wszystkie koszty
    (podatek, ZUS, ???)

    Janusz