PracaGrupypl.praca.szukanawdrozeniowiec,obsługa klienta,handlowiec... › wdrozeniowiec,obsługa klienta,handlowiec...
    From: "Ewelina Szczypiór" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: wdrozeniowiec,obsługa klienta,handlowiec...
    Date: Tue, 22 Jan 2002 23:42:33 +0100

    Poszukuję pracy związanej z obsługą projektów, z wdrożeniami systemów
    informatycznych, ze sporządzaniem różnego rodzaju analiz, jak również w
    dziale handlowym lub obsługi klienta.
    Jestem absolwentką Wydziału Informatyki i Zarządzania na Politechnice
    Wrocławskiej. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobyłam pracując na
    stanowisku Wdrożeniowiec Systemów Informatycznych.
    Udział w realizacji dużych projektów informatycznych pozwolił mi na
    wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce.
    Zdobyłam duże doświadczenie w kontaktach z klientami, pisaniu analiz
    przedwdrożeniowych oraz analiz pod modyfikacje wykonywane na życzenie
    Klientów.
    Jako osoba komunikatywna, otwarta na ludzi a także nowe wyzwania doskonale
    radzę sobie w pracy zespołowej.

    Obsługa komputera DOS, NC, WINDOWS, MS Office (WORD, EXCEL, ACCESS),
    programy firmy TETA (TETA_FINANSE, TETA_MAJĄTEK TRWAŁY,TETA_PERSONEL).
    Prawo jazdy - kategoria B.
    Dyspozycyjna.

    Wrocław, Warszawa, Częstochowa (i okolice)

    kontakt: e...@w...pl