PracaGrupypl.praca.szukana › wdrozeniowiec,obsługa klienta,handlowiec...

  • 1. Data: 2002-01-22 22:42:33
    Temat: wdrozeniowiec,obsługa klienta,handlowiec...
    Od: "Ewelina Szczypiór" <e...@w...pl>

    Poszukuję pracy związanej z obsługą projektów, z wdrożeniami systemów
    informatycznych, ze sporządzaniem różnego rodzaju analiz, jak również w
    dziale handlowym lub obsługi klienta.
    Jestem absolwentką Wydziału Informatyki i Zarządzania na Politechnice
    Wrocławskiej. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobyłam pracując na
    stanowisku Wdrożeniowiec Systemów Informatycznych.
    Udział w realizacji dużych projektów informatycznych pozwolił mi na
    wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce.
    Zdobyłam duże doświadczenie w kontaktach z klientami, pisaniu analiz
    przedwdrożeniowych oraz analiz pod modyfikacje wykonywane na życzenie
    Klientów.
    Jako osoba komunikatywna, otwarta na ludzi a także nowe wyzwania doskonale
    radzę sobie w pracy zespołowej.

    Obsługa komputera DOS, NC, WINDOWS, MS Office (WORD, EXCEL, ACCESS),
    programy firmy TETA (TETA_FINANSE, TETA_MAJĄTEK TRWAŁY,TETA_PERSONEL).
    Prawo jazdy - kategoria B.
    Dyspozycyjna.

    Wrocław, Warszawa, Częstochowa (i okolice)

    kontakt: e...@w...pl