PracaGrupypl.praca.dyskusje › w ktorych firmach...

  • 1. Data: 2006-01-08 11:55:35
    Temat: w ktorych firmach...
    Od: "aPI" <a...@o...pl>

    Podczas rekrutacji obowiazuje tzw. test analitycznego myslenia? Ktore z nich
    udostepniaja taki test w internecie? Wiem ze na pewno robi to PG, ale kto
    jeszcze?

    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2006-01-08 12:02:32
    Temat: Re: w ktorych firmach...
    Od: "Krzysztof Zielinski" <z...@T...to_tez_usun.home.pl>

    aPI wrote:
    > Podczas rekrutacji obowiazuje tzw. test analitycznego myslenia? Ktore
    > z nich udostepniaja taki test w internecie? Wiem ze na pewno robi to
    > PG, ale kto jeszcze?

    W jednej brytyjskiej na coś takiego trafiłem. Zaraz po tym był test z
    rozumienia i umiejętności wyciągania wniosków z tekstu pisanego...

    --
    Pozdrowienia,
    KZ

  • 3. Data: 2006-01-08 17:43:09
    Od: "tbd" <c...@p...fm>

    We wszystkich (z tego co wiem) konsultingowych, w wiekszych FMCG.