PracaGrupypl.praca.dyskusje › urząd pracy

  • 1. Data: 2002-08-01 02:37:11
    Temat: urząd pracy
    Od: "Ola" <a...@w...pl>

    Witam Szanownych grupowiczów

    W dniu wczorajszym skończyła mi się umowa o pracę lecz jeszcze nie zostało
    mi wydane świadectwo pracy, a moje pytanie brzmi następująco w jakim okresie
    powinnam się zarejestrować w Urzędzie Pracy,aby nie stracić prawa do
    zasiłku i czy mogę się zarejestrować bez posiadanego jeszcze świadectwa.

    z góry dziękuję
    Ola

  • 2. Data: 2002-08-01 04:26:34
    Temat: Re: urząd pracy
    Od: "Asia" <w...@h...pl>

    wydaje mi sie, ze w ciągu 7 dni.
    Ale ze sobą musisz wziąść do rejestracji dokumenty takie jak min: swiadectwo
    z ostatniej pracy, swiadectwo/ dyplom ze szkoły, chyba NIP- musisz sie
    dokładnie dowiedziec, nie pamietam.
    _______________
    Asia
    gg 6808777

  • 3. Data: 2002-08-01 07:02:37
    Od: "Arkturus Mengsk" <[nospam]mengsk@go2.pl>

> [...]
    > powinnam się zarejestrować w Urzędzie Pracy,aby nie stracić prawa do
    > zasiłku i czy mogę się zarejestrować bez posiadanego jeszcze świadectwa.

    Czesc,

    W moim przypadku byly to tylko swiadectwa pracy i dokumant tozsamosci. Jesli
    ktos posiada ksiazeczke ubezpieczeniowa to w UP podbija zeby mozna sie bylo
    leczyc.

    Pozdrawiam

    AM

  • 4. Data: 2002-08-01 08:34:14
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 1 Aug 2002 04:37:11 +0200, "Ola" <a...@w...pl>
    zakodował:

    >mi wydane świadectwo pracy, a moje pytanie brzmi następująco w jakim okresie
    >powinnam się zarejestrować w Urzędzie Pracy,aby nie stracić prawa do

    6 miesięcy.

    >zasiłku i czy mogę się zarejestrować bez posiadanego jeszcze świadectwa.

    Nie bardzo.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2002-08-01 08:35:51
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Thu, 1 Aug 2002 06:26:34 +0200, "Asia" <w...@h...pl> wrote:

> [...]
    >z ostatniej pracy, swiadectwo/ dyplom ze szkoły, chyba NIP- musisz sie

    Nieprawda. Zarejestrowac sie mozesz kiedy chcesz. Prawo do zasilku zalezy
    jedynie od (chyba) okresu przepracowanego w ciagu ostatnich xxx miesiecy...
    Swiadectwo pracy miec musisz.
    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 6. Data: 2002-08-01 09:53:56
    Od: "Evian" <m...@c...pl>

    "Ola" <a...@w...pl> wrote in message news:aia709$s7d$1@news.tpi.pl...
    > Witam Szanownych grupowiczów
    >
    > W dniu wczorajszym skończyła mi się umowa o pracę lecz jeszcze nie zostało
    > mi wydane świadectwo pracy,
    pracodawca ma 7 di na wydanie swiadectwa pracy
    ps. wiem ze nie o to pytalas ale pisze tak na wszelki wypadek.

  • 7. Data: 2002-08-02 07:06:43
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "McMac" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Nieprawda. Zarejestrowac sie mozesz kiedy chcesz. Prawo do zasilku zalezy
    > jedynie od (chyba) okresu przepracowanego w ciagu ostatnich xxx
    miesiecy...
    > Swiadectwo pracy miec musisz.

    Tylko pamiętać trzeba że okres zatrudnienia (365 dni) w ciągu ostatniego 1,5
    roku liczy sie do dnia zarejestrowania. Czyli jeżeli zarejestrujesz się np.
    3 miesiące po otrzymaniu ostatniego świadectwa pracy, to 1,5 roku wstecz
    liczy Ci sie wlaśnie od tego dnia w którym się zarejestrowałeś i musisz mieć
    w tym czasie przepracowanych łącznie co najmniej 365 dni.

    Wiesiek

  • 8. Data: 2002-08-02 15:35:48
    Od: "budowa-2" <b...@n...pl>

    > W dniu wczorajszym skończyła mi się

    Sorry za czepianie sie, ale po polsku mówi się po prostu "wczoraj"