PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop wychowawczy

  • 1. Data: 2003-01-04 22:58:19
    Temat: urlop wychowawczy
    Od: "Beata Twardy" <B...@w...pl>

    cześć
    Proszę o pomoc.
    Jak załatwić urlop wychowawczy? Kiedy udać się po zasiłek wychowawczy, jakie
    kryteria trzeba spełnić, by otrzymać "zasiłek rodzinny"?
    Prosżę o pomoc.
    Kończy mi się urlop macierzyński i sytuacja w domu jest krucha (finansowo),
    więc każdy grosz się przyda.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-01-12 18:00:50
    Temat: Re: urlop wychowawczy
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > więc każdy grosz się przyda.
    > Pozdrawiam.
    >
    > Witam. Patrz Rozp. Rady Ministrów z dnia28.o5 1996 r w sprawie urlopów i
    zasiłków wychowawczych Dz.U. Nr 60, poz.277 z póż.zm. W sprawierodzinnego idż
    do najbliższego ZUS oni Ci wytłumaczą, także Ci wytłumaczą w sprawie urlopu
    wych.Pozdrawiam.