PracaGrupypl.praca.dyskusje › Herbalife ???

  • 1. Data: 2002-08-28 10:56:07
    Temat: Herbalife ???
    Od: t...@p...onet.pl

    Co sądzicie o firmie HERBALIFE, o jej produktach i możliwości współpracy z nimi?

  • 2. Data: 2002-08-28 11:19:36
    Temat: Re: Herbalife ???
    Od: "fenris" <f...@s...pl>

    > Co sądzicie o firmie HERBALIFE, o jej produktach i możliwości współpracy z
    nimi?

    HERBALIFE:)))) oszusci, cos jak Amway. taka "sekta" :))))))

  • 3. Data: 2002-08-28 11:59:41
    Od: Rafal <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya !

    > Co sądzicie o firmie HERBALIFE, o jej produktach i możliwości
    > współpracy z nimi?

    A wiesz co to Amway? To to samo. A jak nie wiesz to juz pisze:
    Herbalife to firma, ktora dziala w systemie Multi Level Marketing, czyli po
    prostu ci co sa najnizej utrzymuja tych co sa wyzej. Oczywiscie wg. ludzi
    naciagajacych na cos takiego praca nie polega na akwizycji, tylko na... no
    wlasnie na czym? Na wciskaniu kiepskiej jakosci towaru komu sie da. A i nie
    zapomnij, ze jezeli bedziesz chcial tam jednak pracowac, to przygotuj sie
    na wydatek kilkuset zlotych na tzw. starter, czyli kilka sztuk towaru
    oferowanego przez Herbalife. Oczywiscie towary te bedziesz musial komus
    opchnac zeby sie cokolwiek zwrocilo.

    Krotko: odradzam jakikolwiek kontakt z Herbalife, jak i wszelkimi innymi
    sektami typu Amway, Oriflame i Avon (te dwie ostatnie to dla pan raczej, bo
    chandluja kosmetykami). Zaznaczam, ze jest to moje prywatne zdanie,
    wyrobione na podstawie lektury gazet i ksiazek, jak i na bezposrednim
    obcowaniu z wyzej wymienionymi firmami.

    --
    Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 4. Data: 2002-08-28 12:02:59
    Od: "Sototh" <s...@p...fm>

    > nimi?
    >
    > HERBALIFE:)))) oszusci, cos jak Amway. taka "sekta" :))))))

    :)) IMO z Amway jest dużo gorzej niż z Herbalife. Produkty tej drugiej "sekty"
    ;) są jednak lepszej jakości i bardziej przydatne. Denerwuje mnie natomiast styl
    pracy wielu tzw. dystrybutorów. Zdarzyło mi się być kiedyś na spotkaniu
    organizowanym przez taką jedną kobietę. Trafiłem tam jako student odpowiadający
    na ogłoszenie o pracę. Okazało się, że to kompletna i słabo zrobiona
    inscenizacja, z klakierami itp. Ohyda! Przez takie coś każdy traci maksymalnie w
    moich oczach. Z tego, co wiem, to taka metoda pozyskiwania klientów jest
    zakazana w oficjalnych prikazach Herbalife.

    Podsumowując. MZ Herbalife to raczej coś w stylu Oriflame, czy Avon. Jeśli
    uważasz, że podołasz jako sprzedawca bezpośredni i taka praca sprawi ci
    przyjemność, to dlaczego nie spróbować?

    Mnie taka praca nie ciągnie. Styczność z Herbalife w moim przypadku bierze się
    stąd, że moja narzeczona korzysta z produktów tej firmy (i je sobie chwali) - to
    dla tych, którzy podejrzewaliby mnie o werbunek ;)

    greetz

    Sototh

  • 5. Data: 2002-08-28 12:10:48
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    Rafal wrote:

    > Krotko: odradzam jakikolwiek kontakt z Herbalife, jak i wszelkimi innymi
    > sektami typu Amway, Oriflame i Avon (te dwie ostatnie to dla pan raczej, bo

    avon to zupelnie cos innego.
    to po prostu firma handlujaca kosmetykami (dobrej jakosci) poprzez siec
    dystrybutorow i nie ma ona nic wspolnego z piramidami pienieznymi ani
    sektami.
    moja siostra sprzedaje avony i wiem jak to jest.
    zbiera zamowienia od znajomych, wysyla zamowienie do centali avonu i
    dostaje towar.
    ale pieniadze z tego sa niewielkie...

    axel d.

  • 6. Data: 2002-08-28 12:53:15
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Wed, 28 Aug 2002 14:10:48 +0200, "Axel D." <a...@f...com.pl>
    wrote:

    (...)
    >moja siostra sprzedaje avony i wiem jak to jest.
    >zbiera zamowienia od znajomych, wysyla zamowienie do centali avonu i
    >dostaje towar.

    Ale ma nad sobą tzw. koordynatora regionu. I w interesie tego
    koordynatora jest naciskanie na tzw. konsultantki jak największej
    presji a co za tym idzie uzyskania przez nie jak największej
    sprzedaży. Bo koordynator ma kaskę z każdej duperelki sprzedanej przez
    podległe mu konsultantki.

    >ale pieniadze z tego sa niewielkie...

    To fakt.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 7. Data: 2002-08-28 12:57:34
    Od: "sith" <a...@p...wp.pl>

    pracowalem kiedys w biurze herbalife (informatyzacja) i widzialem techniki
    jakie stosuja, jednym slowem sekta.

  • 8. Data: 2002-08-28 13:14:44
    Od: "pajhivo" <p...@p...alcanet>

    On ,
    Użytkownik <t...@p...onet.pl> dorwał sie do klawiatury i napisał:

    > Co sądzicie o firmie HERBALIFE, o jej produktach i możliwości
    > współpracy z nimi?
    bleeeeee (to co o nich mysle) beznadzieja, badziewie, nawet nie mysl o
    współpracy z nimi

    --
    =======================
    --==<<<P A J H I V O>>>==--
    Dąbrowski Krzysztof
    --------------------------------------
    "Tanie wypalanie" od 1.5 pln
    p.508 tel. 4259
    ======================

  • 9. Data: 2002-08-28 17:17:42
    Od: "bobers" <b...@p...onet.pl>

    Sototh wrote:

    : :)) IMO z Amway jest dużo gorzej niż z Herbalife. Produkty tej
    : drugiej "sekty" ;) są jednak lepszej jakości i bardziej przydatne.

    Mam dokładnie odmienną opinię. Produkty Herbalife są do niczego
    nieprzydatne, a ja z Amwaya kupuję środki piorące i jestem zadowolony.

    --
    bobers

  • 10. Data: 2002-08-28 18:19:59
    Od: Rafal <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>