PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop okolicznosciowy › urlop okolicznosciowy
  • Data: 2004-03-08 10:51:59
    Temat: urlop okolicznosciowy
    Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie!!!
    Przeszperalem archiwum i niestety nie znalazlem konkretnej odpowiedzi na
    moje pytanie. chodzi o to ze za kilka tygodni biore slub cywilny a we
    wrzesniu koscielny. kiedy nalezy mi sie urlop okolicznosciowy??? czy mozna
    zarzadac urlopu na obie okolicznosci??? w sumie rozporzadzenie MPiPS z 15
    maja 1996 mowi ze urlop nalezy sie na okolicznasc slubu (2 dni). nikt
    niestety nie pofatygowal sie ujac w nim na ktory slub i czy tylko raz czy
    mozna skorzystac z tego kilka razy.
    dzieki i pozdrawiam

    --
    Tomek