PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie a zasilek maciezynski

  • 1. Data: 2012-06-19 19:49:54
    Temat: umowa zlecenie a zasilek maciezynski
    Od: Karolina <k...@-...pl>

    Czesc

    Mam nieszczegolna sytuacje: Jestem w ciazy, w sierpniu konczy mi sie
    umowa na zastepstwo a porod, jak wszystko dobrze pojdzie, pod koniec
    wrzesnia. W ZUSie powiedzieli mi, ze pomimo iz pracowalam przez 6 lat na
    umowe o prace (tylko ostatnia umowa jest na zastepstwo) to i tak zasilek
    maciezynski mi sie NIE nalezy.

    Pojawila sie mozliwosc by od 1 sierpnia podpisac umowe zlecenie, ze
    skladka chorobowa, z zaznajomiona firma. Toretycznie wtedy
    przyslugiwalby mi zasilek maciezynski. Czy to przejdzie ? Ktos ma
    informacje ze ZUS moze to zakwestionowac ? Oczywiscie zaraz po porodzie
    rozwiaze ta umowe zlecenie. Zapewne juz przez caly wrzesien bede na L4

    pozdrawiam
    Karolina