PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa przedwstepna

  • 1. Data: 2004-06-30 11:49:51
    Temat: umowa przedwstepna
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    Witam

    Przeleciałem archiwum i pogooglowałem troche, ale nie przyniosło to
    zadowalajacego rezultatu.

    Szukam jakiegos wzoru umowy przedwstepnej, widziałem taki kiedys w gazecie
    prawnej ale to było kilka miesiecy temu.

    Moze ktos z grupowiczów podpisywał kiedys taka umowe i powiedział by mi co w
    niej ma sie zawierać, najlepszy byłby wrór, czy jest jakies inne
    zabezpieczenie przy zmianie pracy? Cos mi sie obiło o uszy o liscie
    intencyjnym ale nie jestem pewien.

    Drag

  • 2. Data: 2004-06-30 12:08:27
    Temat: Re: umowa przedwstepna
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > zabezpieczenie przy zmianie pracy? Cos mi sie obiło o uszy o liscie
    > intencyjnym ale nie jestem pewien.

    "Dyrekcja/Zarzad/Prokurent/czy ktos inny odpowiedni [Nazwa Firmy]

    informuja Pana/Panią, o gotowości zatrudnienia Pani Imie i Nazwisko, w
    naszej Firmie/Banku/Spólce/Towarzystwie/Urzędzie w charakterze [Stanowisko]
    w wymiarze czasu pracy [wymiar] za wynagrodzeniem zasadnicznym brutto w
    wysokosci [wysokosc wynagrodzenia] na podstawie Umowy [rodzaj umowy] na
    okres [rodzaj okresu] na stanowisku [nazwa stanowiska]. Przysługiwać Pani
    będą oprócz wynagrodzenia zasadniczego niepieniężne składniki wynagrodzenia
    w postaci [lista składników niepieniężnych].
    Prosimy o stawienie sie w naszym Dziale Kadr w dniu .... celem podpisania
    umowy. Data rozpoczęcia świadczenia pracy to ... .

    z wyrazami szacunku
    Dyrekcja/Zarzad/Prokurent/czy ktos inny odpowiedni

    podpis i pieczęć"

    Powinno wystarczyć, o ile zadbasz, by podpis złożyła osoba wpisana do
    rejestru firmy jako umocowana do zaciagania takich zobowiązań.
    Wojtek

  • 3. Data: 2004-06-30 13:01:03
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    Użytkownik "fotech" <f...@p...onet.pl> napisał
    <ciach>

    swietnie dzieki wielkie

    > Powinno wystarczyć, o ile zadbasz, by podpis złożyła osoba wpisana do
    > rejestru firmy jako umocowana do zaciagania takich zobowiązań.

    czyli właściciel/współwłaściciel ?

    a co jezeli nie wywiążą sie z tej umowy? pozew do sądu pracy o
    odszkodowanie?

    Drag

  • 4. Data: 2004-06-30 13:33:39
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > czyli właściciel/współwłaściciel ?

    Zależy od formy własności przedsiebiorstwa

    > a co jezeli nie wywiążą sie z tej umowy? pozew do sądu pracy o
    > odszkodowanie?

    A tego to juz nie wiem niestety, ale na ogol takie kwity podpisuja ludzie,
    ktorzy chca kogos realnie zatrudnic. Nie zdziw sie, jak kandydat na
    Pracodawce nie podpisze takiej formuly .... Powszechne jest wyciaganie "na
    ryj" ludzi z innych firm, a jak juz wiadomo, ze jestes na ulicy, to sie
    okazuje, ze ktos czegos tam, co zaoferowal, nie pamieta.

    Wojtek

  • 5. Data: 2004-06-30 15:47:42
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 30 Jun 2004 15:01:03 +0200, "Drag"
    <d...@n...com.pl> zakodował:

    >a co jezeli nie wywi?ż? sie z tej umowy? pozew do s?du pracy o
    >odszkodowanie?

    IMO do sądu cywilnego. Nie było stosunku pracy - to zwykła umowa
    cywilnoprawna, więc niby z jakiej okazji do sądu pracy?
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded