PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak ma wzgladac podanie o pryzjecie do pracy

  • 1. Data: 2004-06-30 09:03:09
    Temat: Jak ma wzgladac podanie o pryzjecie do pracy
    Od: "LP" <l...@o...pl>

    cyz ktos moglby doradzic mi jak to ma wzgladc

  • 2. Data: 2004-06-30 11:50:48
    Temat: Re: Jak ma wzgladac podanie o pryzjecie do pracy
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    Użytkownik "LP" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > cyz ktos moglby doradzic mi jak to ma wzgladc

    poszukaj czegos na temat listu motywacyjnego

    Drag

  • 3. Data: 2004-06-30 12:15:24
    Od: "Olleo" <O...@c...tlen.pl>

    Zauwazyles, ze uzywasz niemieckiego ukladu klawiatury?
    --
    Olleo

  • 4. Data: 2004-06-30 13:03:09
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    Użytkownik "Olleo" <O...@c...tlen.pl> napisała:

    > Zauwazyles, ze uzywasz niemieckiego ukladu klawiatury?

    jak w morde mam qwerty, chyba ze masz na mysli autora postu, ale w takim
    razie dlaczego cytujesz moj cytat ;) ?

    Drag

  • 5. Data: 2004-06-30 13:21:25
    Od: "Olleo" <O...@c...tlen.pl>

    > jak w morde mam qwerty, chyba ze masz na mysli autora postu, ale w takim
    > razie dlaczego cytujesz moj cytat ;) ?

    Niestety wcielo gdzies glownego posta na serwerze, z ktorego korzystam.
    --
    Olleo