PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam pracy na lipiec za granicą

  • 1. Data: 2002-02-09 10:04:14
    Temat: szukam pracy na lipiec za granicą
    Od: "Wojciech Szybiak" <w...@w...pl>

    Jak szukać pracy za granicą na jeden miesiąc (lipiec), w Anglii, Holandii,
    ale bez cerwonego paszportu, jak przejść granicę w Anglii i co zrobić aby
    celnicy się nie doczepili?

  • 2. Data: 2002-02-09 17:33:14
    Temat: Re: szukam pracy na lipiec za granicą
    Od: "Amadea" <a...@2...pl>

    Dwa lata temu moj znajomy przekraczal granice angielska samolotem, aby go
    nikt nie zawrocil i faktycznie nie bylo tu zadnych problemow. Generalnie to
    nie jest potrzebne, az takie kombinowanie. Wystarczy, ze masz namiary na
    kogos w powiedzmy Londynie - najlepiej telefon, gdzie w razie czego
    upierdliwy celnik moglby zadzwonic. Mozna tez sobie wykupic nauke w jakies
    szkole lub np. jakas wycieczke dwu tygodniowa - tylko, ze to zawsze wymaga
    zaangazowania pewnej sumy.
    W Londydnie np. nie ma problemow ze znaleziem pracy, ale dobrze jest miec
    nagrane wczesniej jakies lokum, na chocby kilka nocy. W Holandii kiedys
    szukalam pracy na farmie, ale po kilku dniach zrezygnowalam - ale to bylo
    dawno, moze sie cos zmienilo. Oczywiscie mozna skorzystac z Concordii, ale w
    tym roku juz jest na to za pozno - tam trzeba pisac na poczatku roku
    akademickiego, a nawet pod koniec wakacji i jak tylko sie dostanie odpowiedz
    to zaraz odpowiadac. Samemu jest latwiej oczywiscie niz np. we dwojke dostac
    sie na jakas farme.
    Wydaje sie mi jednak, ze na 1 miesiac sie jechac nie za bardzo oplaca - im
    dluzej tym lepiej, tym bardziej zwracaja sie zainwestowane w impreze
    fudusze.
    Pozdrawiam
    Ama

  • 3. Data: 2002-02-09 18:43:29
    Od: "Magdalena Bydzynska" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Wojciech Szybiak" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak szukać pracy za granicą na jeden miesiąc (lipiec), w Anglii,
    Holandii,
    > ale bez cerwonego paszportu, jak przejść granicę w Anglii i co zrobić aby
    > celnicy się nie doczepili?

    Polecam stronke www.londyn.org. Informacje, jak przekroczyc granice, szukac
    prace i inne.

    Pozdrawiam