PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam pracy.

  • 1. Data: 2004-12-18 10:25:27
    Temat: Re: szukam pracy.
    Od: "Mmac" <m...@p...com>

    Użytkownik wrote:
    > W jaki sposób należy szukać pracy by nie być oszukanym?

    Proponuj test na wykrywaczu kłamstw.
    Maciek

  • 2. Data: 2004-12-18 11:07:57
    Temat: szukam pracy.
    Od: <m...@p...onet.pl>

    W jaki sposób należy szukać pracy by nie być oszukanym?

  • 3. Data: 2004-12-18 13:06:02
    Od: "mic" <u...@p...fm>

    może przekonaj ich żeby zapłacili za 3 miesiące z góry

  • 4. Data: 2004-12-19 08:44:46
    Od: WOJSAL <w...@g...pl>

    Użytkownik m...@p...onet.pl napisał:
    > W jaki sposób należy szukać pracy by nie być oszukanym?

    Mozesz sprecyzowac pytanie? Na czym mialoby polegac
    to oszustwo?

    Kazda praca wiaze sie z ryzykiem. I tych czynnikow
    ryzyka jest duzo, np.: firma zbankrutuje, szef
    jest nieuczciwy, nadpodaz pracownikow (czytaj: bezrobocie),
    wypadki w pracy itd
    Nalezy zdawac sobie sprawe ze takie ryzyka istnieja
    i nim zapobiegac. NIGDY nie nalezy myslec kategoriami:
    dostalem fajna prace wiec tak bedzie zawsze (to czesty
    blad ludzi ktorzy zachlysneli sie swoja praca, pozniej
    biadola nad swoim losem).
    ZAWSZE nalezy szukac nowej, lepszej pracy. ZAWSZE
    nalezy myslec o tym, z czego bede zyl, gdy umowa o prace
    sie skonczy, gdy szef mnie oszuka itp

    --
    Pozdrawiam :)
    WOJSAL (Wojciech Sałata)