PracaGrupypl.praca.dyskusje › szałowe stawki w poczcie

  • 1. Data: 2003-04-17 20:13:52
    Temat: szałowe stawki w poczcie
    Od: "Kaczmar" <k...@g...pl>

    Znajomy właśnie dzisiaj przyjechał z Poczty w Zielonej Górze. Miał być
    kierowcą tzw. Pocztexu.
    wymagali:
    - własnego samochodu + prawo jazdy (oczywiście)
    - już na start kazali szukać "frajerów" na lokaty (bank pocztowy) - bo jak
    nie "wykona planu" to powiedzieli że go po miesiącu zwolnią
    oferowali:
    - 0,5 etatu - to jest po odliczeniu podatku szałowe 320 zł / miesiąc
    Ależ wysokie te stawki nie? Nie wiem czy to moje subiektywne wrażenie ale
    chyba to trochę mało jak za zużywanie własnego samochodu i szukanie osób
    chętnych na fundusz pocztowy w chwili wolnej od pracy.
    Czy myślicie podobnie?
    --
    Maciej KACZMAREK
    gg:2475019

  • 2. Data: 2003-04-17 20:58:51
    Temat: Re: szałowe stawki w poczcie
    Od: "wasyl..." <w...@w...pl>

    Użytkownik "Kaczmar" <k...@g...pl> napisał

    > - 0,5 etatu - to jest po odliczeniu podatku szałowe 320 zł / miesiąc
    > Ależ wysokie te stawki nie?
    > Czy myślicie podobnie?

    wydaje mi sie ze tyle wystarczy... na czynsz, a na reszte mozna zarobic przy
    zbieraniu puszek ;-)

    a na powaznie ta stawka jest poprostu smieszna (chyba ze chodzi o praktyki
    ...)

    pozdrawiam
    wasyl...
    w...@w...pl

  • 3. Data: 2003-04-17 21:44:25
    Od: l...@o...pl

> [...]
    > oferowali:
    > - 0,5 etatu - to jest po odliczeniu podatku szałowe 320 zł / miesiąc

    ...hi...hi...hi...to można zaszaleć...a po szaleństwie...to co Ci zostanie
    wpłacisz sobie na lokatę do Banku Pocztowego...;)...pozdr

  • 4. Data: 2003-04-18 11:22:41
    Od: "Tomasz K" <t...@p...csc.com.pl>

    > Czy myślicie podobnie?
    to ja na kuroniu dostaje wiecej i se człowiek leży i czeka na zbawienie
    za 367 zł ;)))
    A samochód uzywam do własnych celów i akwizytorem nie musze być...
    tragedia te stawki ..

  • 5. Data: 2003-04-18 18:28:19
    Od: "Kaczmar" <k...@g...pl>

    Dopowiem jeszcze że było to konkretnie 0,4 etatu (po odliczeniu podatku 320
    zł na rękę).
    Druga ciekawa ciekawostka przyrodnicza to to że był tam mgr inż informatyki
    po zielonogorskiej politechnice i z uśmiechem na ustach poszedł na
    stanowisko listonosza w Zielonej Górze, pani od kadr powiedziała że
    niestety nie mogą zaproponować pracy przy sortowaniu przesyłek.
    Ciekawy jest wogóle przypadek Zielonej Góry, jedynymi zakładami pracy są
    tylko supermarkety i pozostałe intytucje urzyteczności publicznej, no
    zostaje jeszcze Lumel który zatrudnia parę osób. Parę miesięcy temu był
    jeszcze Zastal (fabryka wagonów) ale zarząd spółki nakradł co mógł nakraść
    i pozostawił zakład w stanie upadku. W większości firm powszechną praktyką
    jest niewypłacanie pensji lub ich wypłacanie nawet z 2-3 miesięcznym
    opóźnieniem, mój ojciec nawet miał taki przypadek że w firmie Wab
    (przesyłki, coś na wzór Servisco) nie otrzymał pierwszej zapłaty nawet już
    jak leciał mu 3 miesiąc w firmie. Ciekawe jak to będzie wyglądało w UE
    kiedy następne zakłady padną z powodu niespełnienia norm unijnych. W sumie
    to wogóle jedynym argumentem na TAK w euroreferendum jest chyba tylko
    możliwośc emigracji na zachód.

    Kaczmar <k...@g...pl> napisał(a) w artykule
    <01c3051d$ffd75b40$0500a8c0@default>...

  • 6. Data: 2003-04-18 18:33:24
    Od: "Kaczmar" <k...@g...pl>

    Właśnie zobaczyłem na STAT4U na swojej stronie iż na moją stronę
    internetową wchodził ktoś z host-a zielonogórskiej poczty - tylko czemu nie
    chcą tego sprostować na forum?

    Kaczmar <k...@g...pl> napisał(a) w artykule
    <01c305d8$77c9e220$0500a8c0@default>...

  • 7. Data: 2003-04-18 18:41:13
    Od: "Kaczmar" <k...@g...pl>

    Nie nie chodziło o praktyki cytuję panią od kadr (z wypowiedzi znajomego)
    "Czemu Pan jako zdesperowany bezrobotny zdecydował się na szukanie pracy
    właśnie w naszej firmie ..."

    wasyl... <w...@w...pl> napisał(a) w artykule
    <b7n4g2$4lb$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

  • 8. Data: 2003-04-20 07:00:09
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany Kaczmar, ukrywający się pod adresem:
    <k...@g...pl> napisał:

> [...]

    No zapomniałeś o ADB - sporo osób tam pracuje...

    --
    Pozdrawiam
    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)