PracaGrupypl.praca.dyskusje › studia podyplowowe

  • 1. Data: 2002-06-05 08:48:27
    Temat: studia podyplowowe
    Od: "chris" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    skonczylem studia licencjackie - zarzadzanie, w tej chwili koncze pierwszy
    rok uzupelniajacych - zarzadznie produkcja i chialbym pojsc na studia
    podyplomowe, ale jakie?

    co moze mi sie przydac? myslalem o finanasach i bankowosci - czy to mi cos
    da (chodzi oczywiscie o znalezienie pracy) ?

    a moze jakas wycena nieruchomosci?

    sam juz nie wiem, czy mozecie podzielic sie ze mna swoimi uwagami?

    Krzysiek

  • 2. Data: 2002-06-05 09:10:55
    Temat: Re: studia podyplowowe
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > a moze jakas wycena nieruchomosci?
    >
    > sam juz nie wiem, czy mozecie podzielic sie ze mna swoimi uwagami?

    uwazam, ze podyplomowe powinienes wybierac, gdy juz sie jakos zahaczysz w
    pracy, wlasnie pod katem tego, co bedziesz wykonywal zawodowo.Predzej jakies
    kursy szybkie i z uprawnieniami.

    Chyba, ze masz forse na MBA bo to studia specyficzne, w ktorych wchodzi sie w
    uklady ze wspoluczacymi sie....popieraja sie i pomagaja sobie. Ale jako
    wnioskuje swiezy absolwent bez praktyki, to i tam moglbys byc
    wyalienowany...ale papierek i widadomosci to bys swoja droga mial.

    Pozdrawiam
    Krzysztof