PracaGrupypl.praca.dyskusjestudia podyplomowe handel zagraniczny czy dobre szkolenie/kurs? › studia podyplomowe handel zagraniczny czy dobre szkolenie/kurs?
    From: "Alkada" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.edukacja,pl.sci.ekonomiczne
    Subject: studia podyplomowe handel zagraniczny czy dobre szkolenie/kurs?
    Date: Fri, 29 Aug 2003 17:11:40 +0200

    Witam,
    Stoję przed wyborem studia podyplomowe handel zagraniczny czy dobre
    szkolenie/kurs w podobnym zakresie (sprawy celne, prawo handlowe,
    konsekwencje wejscia do UE). Nie chodzi mi o papier tylko o konkretną
    wiedzę - czyli dobrze by było, zeby osoby prowadzące były sensowne, a nie
    tylko program nauczania. Niestety to trudno wyczytac miedzy linijkami. Czy
    ktoś konczył cos w tym zakresie i moze sie podzielić swoimi spostrzezeniami?
    Interesujacy mnie obszar Polski: Wrocław, Katowice, Kraków, Warszawa (w
    ostateczności).
    Moze bardziej niz na studia warto wybrac sie na jakies kursy dotowane przez
    UE?

    Alka