PracaGrupypl.praca.dyskusje › student & wakacje

  • 1. Data: 2002-05-06 11:04:45
    Temat: student & wakacje
    Od: "mN" <m...@d...agh.edu.pl>

    Witam

    Jestem studentem i mam znajomego we Francji, ma on mozliwosc zalatwienia mi
    pracy na wakacje przy zbiorach czegos tam, i mam pytanie, jakie papiery mi
    sa potrzebne aby moc tak pracowac przez wakacje, i jak to jest z podatkiem
    od takich zarobkow... slyszalem ze dla studentow jest jakos innaczej z ta
    praca za granica na wakacje.. tak ?... z gory dziekuje za odpowiedz ;)

    Tomek

  • 2. Data: 2002-05-06 13:00:48
    Temat: Re: student & wakacje
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "mN"
> [...]
    > sa potrzebne aby moc tak pracowac przez wakacje, i jak to jest z podatkiem

    w zeszlym tygodniu cos dokladnie na ten temat czytalem chyba w czwartkowym
    magazynie Wyborczej (wyszedl we wtorek) - sprawdz tam; kilkoro studentow
    opowiadalo jak tam trafili
    *** blad ***