PracaGrupypl.praca.dyskusjesprzedaz w internecie - wspolpraca › sprzedaz w internecie - wspolpraca
    From: "miltschek" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: sprzedaz w internecie - wspolpraca
    Date: Sat, 22 Jun 2002 13:08:46 +0200

    hej,

    szukam chetnego do wspolpracy sklepu / firmy zajmujacej sie sprzedaza, a
    ewentualnie rozwazajacego / rozwazajacej mozliwosc rozpoczecia sprzedazy
    swoich produktow przez internet

    o co chodzi?
    mam zamiar zabrac sie za wykonanie oprogramowania typu 'sklep internetowy',
    ale chce, aby to oprogramowanie bylo maksymalnie elastyczne, z mozliwoscia
    wspolpracy z programami wykorzystywanymi w sklepach / firmach

    wspolpraca
    ja potrzebuje firmy, ktora juz w jakims stopniu korzysta z jakiegos
    popularnego oprogramowania (np. do obslugi magazynu), swietnie byloby, gdyby
    taka firma obslugiwala karty platnicze - wszystko po to, abym mial mozliwosc
    przyjrzenia sie takiemu oprogramowaniu i dostosowania swojego produktu do
    autentycznych potrzeb
    jezeli chodzi o korzysc dla firmy, to mysle, ze bezplatna licencja na
    powstaly w efekcie wspolpracy sklep bylaby bardzo atrakcyjna (takze jesli
    ktos zastanawial sie nad uruchomieniem sprzedazy przez internet to tym
    lepiej), ale jestem otwarty na wszelkie mozliwosci, sugestie, uwagi

    zainteresowanych prosze o kontakt via email
    m...@w...pl

    milt