PracaGrupypl.praca.dyskusjesprawa › sprawa
    From: "piotrek2k" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: sprawa
    Date: Sun, 22 May 2005 13:57:29 +0200

    Jestem nowy na grupie, i juz od samego poczatku mam 2 powazne sprawy
    Dostalem prace na stanowisku zarzadzajacym, czyli kierownik. Bylo by
    wszystko OK, gdyby nie fakt ze w tym zakladzie nie bylo nigdy kierownika, o
    osoby tam pracujace mogły by być moimi rodzicami.I tu nasuwa sie pytanie,
    jak mam sie zachowac w pierwszym dniu pracy, aby niczego nie popsuc, nie
    zlamac zasad ktore tam panuja (ja nie znam tych zasad), zeby nasza
    wspolpraca ukladala sie pomyslnie.