PracaGrupypl.praca.dyskusje › sąd pracy-odszkodowanie

  • 1. Data: 2004-01-27 19:02:52
    Temat: sąd pracy-odszkodowanie
    Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl>

    witam
    ..chce żeby firma wypłaciła odszkodowanie za bezzasadne rozwiązanie umowy o
    pracę.Jak to się liczy jeśli zarabiam powiedzmy 10 zł na godzinę.Czy wchodzą
    do tego jeszcze różne dodatki .Pracowałem tam ponad 10 lat.No i czy płaci
    się od tego podatek
    serdeczności

    j...@p...onet.pl
    j...@w...pl

  • 2. Data: 2004-01-29 21:10:24
    Temat: Re: sąd pracy-odszkodowanie
    Od: "Tomasz " <d...@g...pl>

    Jurek <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > do tego jeszcze różne dodatki .Pracowałem tam ponad 10 lat.No i czy płaci

    Cześć.
    W przypadku bezzasadnego rozwiązania umowy o pracę przysługuje Ci odszkodowa-
    nie w wysokości wynagrodzenia za okres wypowiedzenia. Jeśli Twoja umowa była
    zawarta na czas nieokreślony, to przysługuje Ci maksymalny, trzymiesięczny
    okres wypowiedzenia. Dokładną wysokość (dodatki itepe) obliczy sam sąd pracy,
    do którego musisz się zgłosić jak najszybciej.
    >Powodzenia.
    Tomek.