PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia.. / urlop wychowawczy... › rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia.. / urlop wychowawczy...
    From: "Jarek Skórski" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia.. / urlop wychowawczy...
    Date: Thu, 13 Oct 2005 17:21:22 +0200

    witam !

    dwie kwiestie, dwie serie pytań :

    Pracuję u kogoś od początku maja.
    Od początku czerwca mam systematycznie przelewane na konto wynagrodzenie.
    Od początku maja nie mogę doprosić się pisemnej umowy o pracę.
    Nie mówiąc już o pisemnym zakresie obowiązków.
    Moja praca robi się z dnia na dzień coraz bardziej fizyczna (a obietnice
    były inne).
    Nie chcę tam już pracować.

    Czy jest to ciężkie naruszenie podstawowych obowiązków pracodawcy wobec
    pracownika ??
    Czy mam podstawę żeby rozwiązać umowę o pracę bez wypowiedzenia ?

    Mam jeszcze inną koncepcję i z nią związana jest druga seria pytań:

    Na początku pażdziernika moja żona wróciła do pracy po urlopie wychowawczym.
    Wykorzystała ok. 13 miesięcy.
    Czy w tej chwili istnieją jakieś przeciwwskazania ku temu, żebym ja wystąpił
    z wnioskiem o resztę tego urlopu ?
    Czy pracodawca może nie wyrazić zgody na mój urlop ?

    Z góry dzięki.