PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiązanie umowy o pracę a zwolnienie lekarskie › rozwiązanie umowy o pracę a zwolnienie lekarskie
  • Data: 2003-09-10 11:18:39
    Temat: rozwiązanie umowy o pracę a zwolnienie lekarskie
    Od: "Andżelika" <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam wszystkich !
    Mam kilka pytań: będąc na zwolnieniu lekarskim rozwiązałam umowę o pracę za
    porozumieniem stron, zwolnienie mi jeszcze nie wygasło i prawdopodobnie
    będzie kontynuowane, czy powinnam teraz zarejestrowac sie w urzędzie pracy
    jako bezrobotna? i drugie pytanie komu teraz powinnam dostarczyć zwolnienie
    lekarskie?
    Za szybką pomoc bardzo dziękuję wszystkim.

    a...@w...pl