PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiązanie umowy o pracę › rozwiązanie umowy o pracę
  • Data: 2007-03-14 20:26:50
    Temat: rozwiązanie umowy o pracę
    Od: "Michał" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,

    mam następujące pytanie/sytuację:

    Pracuję w firmie już niemal pół roku na umowę o pracę na czas nieokreślony (w
    samej umowie nie ma zaznaczonego terminu wypowiedzenia umowy). Ponieważ chcę
    odejść z pracy moje pytanie dotyczy terminu wypowiedzenie jaki mnie obowiązuje.
    Wiem, że zgodnie z KP mam 2 tygodniowy okres wypowiedzenia. Czy może być tak, że
    składam wypowiedzenie na tydzień przed upływem 6 miesięcy pracy i obowiązuje
    mnie termin wypowiedzenia 2 tygodnie (czy już jeden miesiąc).

    Generalnie, podsumowując:
    - pracuję (na dzień dzisiejszy) 5 miesięcy i 3 tygodnie
    - składam wypowiedzenie w tym tygodniu

    - jaki okres wypowiedzenia mnie obowiązuje.

    Dziękuje za odpowiedzi i przepraszam ze nie fachowe słownictwo :)

    Pozdrawiam,
    Michał.