PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalifikacyjna.... koszty dojazdu dojazdu › rozmowa kwalifikacyjna.... koszty dojazdu dojazdu
  • Data: 2005-05-10 07:05:04
    Temat: rozmowa kwalifikacyjna.... koszty dojazdu dojazdu
    Od: "Jarowit" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam pytanie: kiedy dzwonia do mnie z firmy i zapraszaja na rozmowe
    kwalifikacyjna, a jest to firma polozona o jakies 200 km od miejsca mojego
    zamieszkania, to czy wypada poproscic firme o przyjazd na rozmowe na ich
    koszt? (mlodzi absolwenci nie maja jeszcze duzego siana i nie moga sobie co
    tydzien (przykładowo :) jezdzic po 300 km na rozmowy :)

    czy ktos ma podobne doswiadczenia?

    pozdrawiam