PracaGrupypl.praca.szukana › rozliczanie z ZUS pracujacych recistow i emerytow przed sadem

  • 1. Data: 2002-11-20 19:20:11
    Temat: rozliczanie z ZUS pracujacych recistow i emerytow przed sadem
    Od: "User1" <g...@x...wp.pl>

    poszukuje erncistow emerytow prowadzacych dzialalnosc gospodarcza i majacych
    doswiadczenie z naliczaniem zwrotu swiadczenia rent-rmerytur z powodu
    przekroczenia limitu przychodow.
    planuje zaskarzyc do trybunalu konstytucyjnego ustawe o sposobie okreslania
    przychodu rencistow-emerytow bioraca za podstawe wymiar skladek na
    ubezpieczenie spoleczne.

  • 2. Data: 2002-11-20 19:27:36
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya User1! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

> [...]
    > planuje zaskarzyc do trybunalu konstytucyjnego ustawe o sposobie
    > okreslania przychodu rencistow-emerytow bioraca za podstawe wymiar

    Tylko dlaczego taki z ciebie Gal Anonim?

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 3. Data: 2002-11-21 07:17:22
    Od: "podroznik" <p...@f...buy.pl>

    nie jest to anonim bo pozostawil adres dla korespondencji !!!!!!!!!!!!!!

  • 4. Data: 2002-11-21 08:09:15
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya podroznik! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > nie jest to anonim bo pozostawil adres dla korespondencji !!!!!!!!!!!!!!

    Chodzilo mi o to, ze sie nie podpisal z imienia i nazwiska, a tak by
    wypadalo. I cytuj poprawnie.