PracaGrupypl.praca.szukana › Korepetycje - matematyka, angielski - Warszawa

  • 1. Data: 2002-11-20 19:28:51
    Temat: Korepetycje - matematyka, angielski - Warszawa
    Od: Wampirek <w...@k...pl>

    Student Politechniki udziela korepetycji z matematyki i angielskiego po
    przystepnej cenie (do uzgodnienia).

    - Matematyka: szkola podstawowa, gimnazjum, szkola srednia
    - Angielski: posiadam certyfikat FCE (First Certificate in English)
    wydawany przez British Council.

    Mila atmosfera.
    Dojezdzam do uczniow (Zoliborz, Wola , Ochota).
    Doswiadczenie w pracy z dziecmi (wielokrotne wyjazdy na kolonie w roli
    wychowawcy).

    Kontakt: 0-602 55 31 50 i w...@k...pl

    Pozdrawiam
    Wampirek

    --
    http://www.vvampirek.prv.pl

    Dla mnie to nic. Nowe milenium, nowy wiek czy nowy rok. Dla mnie to
    jeszcze kolejny dzień, kolejna noc. Słońce, księżyc, gwiazdy pozostaną
    te same - Dalajlama, 1999