PracaGrupypl.praca.dyskusjerekrutacje i tandeta › rekrutacje i tandeta
    From: "GM" <g...@w...nospam.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: rekrutacje i tandeta
    Date: Tue, 4 Apr 2006 15:20:04 +0200

    Witam,

    Heheh ostatnio poszukuje chetnych do pracy. Wymagania niewielkie poza
    bieglym (na prawde) angielskim. Powiem wam szczeze ze zalamac sie mozna.
    Ludzie sa fajni i chetni do pracy ale to co soba reprezentuja na rozmowie
    czy w CV mnie przeraza.

    Juz kiedys slyszalem ze ludzie zajmujacy sie HR zawodowo wymyslaja rozne
    "pierdoly" zeby udowodnic sens swojeo istnienia. Zaczynam rozumiec co autor
    mial na mysli.

    Najpierw selekcja CV - wyglada fajnie co prawda polowa sie nie nadaje bo
    jest zupelnie od czapy (a moze sie uda) pozniej rozmowa telefoniczna w,
    ktorej okazuje sie ze poziom angielskiego zadeklarowany to fikcja (lets
    switch to englisz........beeep....beeep....beep) pomimo zapisu ze praca
    wymaga kontaktow w tym jezyku. No nic.....to wszystki to nic nowego no ale
    nadchodzi czas rozmowy kwalifikacyjnej.......no w morde jeża...tak jak by mi
    ktos czytał poradnik o tym jak przejsc rozmowe kwalifikacyjna !! Ludzie
    wartosciowi ale dali sie omamic frazesologia.

    Nie mam nic do HRow ale sami sobie przeciez nakrecaja problemy bo pozniej
    trzeba wymyslac narzedzia jak wydobyc z ludzi prawde, a przeciez sami pisza
    te bzdury jako eksperci.

    Sam tez szukalem kiedys dlugo pracy i zawsze stawialem na to kim jestem i
    jaki jestem a nie jakiego chca mnie widziec - i dobrze na tym wyszedlem.

    Dzieki za wysluchanie i sorry za zawracanie :) juz mi lepiej.

    GM