PracaGrupypl.praca.dyskusje › reklama dźwignią chandlu (#028)

  • 1. Data: 2012-11-05 14:33:23
    Temat: reklama dźwignią chandlu (#028)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    od dziś gronkiewicz i tusk raczy nas frajerów reklamą porównawczą na głównej
    stronie allegro - warto zaglądnąć...

  • 2. Data: 2012-11-05 14:33:50
    Temat: Re: reklama dźwignią chandlu (#028)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    przepraszam zapomniałem linka http://allegro.pl/

  • 3. Data: 2012-11-05 20:11:45
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > od dziś gronkiewicz i tusk raczy nas frajerów reklamą porównawczą na głównej
    > stronie allegro - warto zaglądnąć...

    Matole, skończ pierwsze klasy podstawówki, ty chandlu i od zaglądnięcia.

    --
    animka

  • 4. Data: 2012-11-05 21:37:40
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2012-11-05 20:11, Animka pisze:

    > Matole, skończ pierwsze klasy podstawówki, ty chandlu i od zaglądnięcia.

    Najwięksi ujadacze i opluwacze w obronie tzw. "polskości" nie potrafią
    wysłowić się po polsku :) A potem dziwią się, że się z nich ludzie nabijają.
    A ten osobnik to jakiś kret. On to robi specjalnie żeby ośmieszyć ludzi,
    którzy naprawdę mają takie przekonania i traktują je poważnie. To samo
    robi na grupach programistycznych. Zadaje infantylne pytania
    (odpowiedzi, wręcz gotowe przykłady, można znaleźć w dwie minuty w
    googlach) - jestem prawie pewien, że tylko po to, aby przekonać innych,
    że ludzie o takich poglądach to kretyni. Jeżeli to nie jest celowa
    robota, to w jego przypadku śmiać się chyba nie wypada.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2012-11-05 21:40:43
    Temat: Re: reklama dźwigniom chandlu (#028)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    przepraszam, już poprawiłem...

  • 6. Data: 2012-11-05 21:42:20
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ale to ciekawe, że Was takie rzeczy jak skrajne opluwanie się wzajemnie (na
    razie przez wielkich) nie interesują... przecież to ciekawe.

  • 7. Data: 2012-11-05 21:55:01
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > ale to ciekawe, że Was takie rzeczy jak skrajne opluwanie się wzajemnie
    > (na razie przez wielkich) nie interesują... przecież to ciekawe.

    Ciekawe może dla kogoś takiego jak ty. Naoglądasz się opluwania, potem
    sam plujesz - nieudolnie próbujesz naśladować (jak ich nazwałeś:
    wielkich. Większość z nich ma przynajmniej jakąś szkołę skończoną).
    Oczekujesz, że inni będą robić to co ty. Żałosne, a nie ciekawe.

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 8. Data: 2012-11-05 22:30:05
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    tak wiem, szkołę w UK, a kto nie ma szkoły w UK ten jakiś gorszy...

  • 9. Data: 2012-11-06 07:44:08
    Od: z <z...@u...pl>

    > tak wiem, szkołę w UK, a kto nie ma szkoły w UK ten jakiś gorszy...

    Zaczyna być ciekawie. Indentyfikator, Animka. Czy Pszemol do Was
    dołączy? :-)

    PS. Faktycznie grypy dyskusyjne się kończą. A jeszcze parę lat temu to
    była dla mnie skarbnica wiedzy. :-(

  • 10. Data: 2012-11-06 11:45:46
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    bo wiesz, elity pojechały do UK, kto został to wiadomo, nie wiem tylko
    dlaczego tusk nie pojechał, pełni jakąś misję zbawczą?