PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tuska leczenia prądem (#026)

  • 1. Data: 2012-10-15 13:33:42
    Temat: Tuska leczenia prądem (#026)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    słabe to dzisiejsze wystąpienie tuska, niby powiedział, że "położy nacisk"
    na leczenia tych co długotrwale nie mogą zdobyć pracy i pomoże im
    "całkowicie się przekwalifikować"... ale jakoś tak nie po europejsku... mam
    w związku z tym doła i zaraz zaspamuję wszystkie grupy moimi (albo nie
    moimi) przemyśleniami...

  • 2. Data: 2012-10-15 13:34:35
    Temat: Re: Tuska leczenia prądem (#026)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    moderator pl.praca.oferowana chyba próbuje wywierać na mnie nacisk blokując
    wszystkie ogłoszenia... WAL SIĘ CIOTO!!!

  • 3. Data: 2012-10-27 15:58:18
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    pierwszy wypierdek tej ekipy - mamy się interesować "tymi dokumentami"...

  • 4. Data: 2012-10-27 17:34:26
    Od: RR <m...@w...pl>

    > pierwszy wypierdek tej ekipy - mamy się interesować "tymi dokumentami"...

    Raz tylko dany ci czas
    Ani on twój ani czyj
    Z czasem się wszystko ustoi
    Żyj na huśtawce żyj