PracaGrupypl.praca.dyskusjere: Coś na pokrzepienie serc czyli - kto nie miał znajomości a dostał pracę? › re: Coś na pokrzepienie serc czyli - kto nie miał znajomości a dostał pracę?
    From: "jacek" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: re: Coś na pokrzepienie serc czyli - kto nie miał znajomości a dostał
    pracę?
    Date: Wed, 22 Jan 2003 13:43:50 +0100
    Sender: g...@p...onet.pl@62.233.167.154

    Sam

    > Na dworcu zachodnim?

    > A wynajmujesz mieszkanie? Masz rodzinę (w sensie żonę,
    > dzieci, a nie rodziców którzy cię utrzymują). Oczywiście da
    > się wyżyć za te pieniądze, ale pytanie brzmi jak długo da się tak żyć?
    > I czy będzie to już życie, czy jeszcze wegetacja.
    >
    > Rygel

    Ok. No skoro zostalem wywolany do tablicy wiec sie tlumacze. Wynajmuje
    mieszkanie 2-pok z kumplem, 1 pokoj jest moj, koszty wynajmu to 1300 zl na
    pol to jest 650 zl. Jakbym mial zone to w sumie na jedno wychodzi bo ona tez
    by pracowala. Tak czy inaczej - czesc pensji idzie na mieszkanie czyli moje
    koszty miesieczne to:
    - 650 zl wynajem
    - 50 zl/mies to sa stale oplaty np. prad, kablowska
    - 80 zl - telefon TPSA
    - 50 zl - telelefon Era
    - 70 zl - bilet MZK
    - 500 zl - zarcie i srodki czystosci