PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzemyslenia wlasne › przemyslenia wlasne
    From: "maciek" <h...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: przemyslenia wlasne
    Date: Sun, 20 Jul 2003 00:55:36 +0200

    szanowni grupowicze

    nie wiem czy tylko mnie spotykaja podobne sytuacje, czy jest to taka
    tendencja na rynku pracy - mianowicie szukam rozsadnej pracy od ponad 2
    lat - po drodze zdazylem sie przekwalifikowac i obskoczyc pare ciekawych
    etatow - ale od pewnego czasu zauwazylem ze potencjalni pracodawcy nie maja
    szacunku dla osob ktore chca zatrudnic.
    tj, odbywaja sie rozmowy - dochodzi do sytuacji ze jestem ja i jeszcze
    ktos - oczywiscie osoba ktora jest odpowiedzialna za rekrutacje obiecuje
    odpowiedz w wyznaczonym terminie - i ............ cisza.
    olewaja na calego, dochodzi do extremalnych sytuacji ze unikaj rozmow
    telefonicznych itp. - zeby tylko nie powiedziec " niestety nie zatrudnimy
    pana bo ten drugi byl lepszy" - czy cos takiego.

    nie wiem czy ja mam takiego pecha czy jak ??? cos takiego zdazylo mi sie w
    kilku firmach, ktore chwala sie znakami "teraz polska" , "inwestor w kapital
    ludzki" oraz pisza w wywiadach ze dla nich najwazniejsi sa ludzie itp. - i
    co myslec o nich skoro w taki sposob olewaja ludzi ktorzy maja dla nich
    pracowac - to jak traktuja klientow??? w takim razie
    I dotyczy to niestety nie tylko stanowisk "szeregowych " ale takze
    kierowniczych na ktore odpowiadalem

    kiedys mialem taki pomysl zeby poslac malia do prezesa pewnej firmy w ktorej
    tak mnie potraktowano i poprosic o wyjasnienia dlaczego tak jest. (
    wlasciciele firmy saw na czele 100 najbogatszych wg, WPROST ) moze po prostu
    filozofia wlasciciela firmy to jedno - a filozofia zatrudnionych tam osob to
    inna zecz? i szkoda im kilku groszy na telefon?

    ostatnio mailem podobna sytuacje ( 2 propozycje rownolegle ) i czekalem jak
    na zmilowanie, na jakikolwiek telefon z obydwu firm - zadzwonili z jednej i
    juz tam pracuje - ale z 2 sie nie odezwali do tej pory - i tak sobie mysle
    ze w koncu wusle tego maila do prezesa :)

    jakies przemyslenia macie na ten tenat szanowni grupowicze, czy tylko ja tak
    mam ??

    pzdr
    m.