PracaGrupypl.praca.dyskusje › przedstawiciel handlowy

  • 1. Data: 2002-04-25 06:52:28
    Temat: przedstawiciel handlowy
    Od: "BigFish" <m...@p...onet.pl>

    Uprzejmie proszę o porade , potrzebuje konkretnie porad przedstawicieli
    handl. branzy budowlanej. Wreszcie po pol roku pracy "na czarno" dojdzie
    wkrotce do podpisania umowy o prace.

    Z tego co slyszalem do tej pory to szef chce umiescic w umowie okreslenie :
    pelna dyspozycyjnosc - odnosnie mojej osoby. Czy powinienem sie na to
    zgodzic? Jest to mala firma i na razie obowiazkow nie mam wiele ale odczuwam
    ze co miesiac jest ich wiecej i wiecej ze wzgledu na dynamiczny rozwoj
    firmy.

    Pozatym , moze ktos zdradzi tajemnice , w jaki sposob sa wynagradzani w tej
    branzy ( dachy, pokrycia dachowe ) przedstawiciele handlowi. Obecnie mam
    troche stalej ( ok1000 netto ) + prowizja 4 % od towarow sprzedanych
    przezemnie osobiscie.

    ponadto szef chce abym otworzyl dzialalnosc i sam za siebie placil ZUS. W
    dzisiejszej sytuacji na rynku pracy wiadomo ze moglby znalezc szybko kogos
    na moje miejsce w przypadku mojej odmowy.
    Jeszcze raz prosze o rady i wskazowki jak to jest rozwiazane u Was i czego
    powinienem sie domagac zwazywszy na fakt ze przez pol roku odpowiednio sie
    wyszkolilem i jestem juz calkiem potrzebny w firmie- przynajmniej takie
    chodza sluchy.

    Z gory dziekuje - Piotr

    prosze na priv

  • 2. Data: 2002-04-26 11:52:51
    Temat: Re: przedstawiciel handlowy
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@g...pl>

    > ponadto szef chce abym otworzyl dzialalnosc i sam za siebie placil ZUS. W
    > dzisiejszej sytuacji na rynku pracy wiadomo ze moglby znalezc szybko kogos
    > na moje miejsce w przypadku mojej odmowy.

    No to łaski Ci żadnej nie robi. Ja też jestem takim przedstawicielem na
    własny rachunek. Na takich warunkach to każdy Cię przyjmie, bo za nic nie
    odpowiada, sam sie bujasz z ZUSem, podatkami i kosztami...
    --
    Tomasz Nowak
    GG: 1491799