PracaGrupypl.praca.dyskusje"project manager freelance" - "czy to mozliwe jest takie cos, zeby bylo?" › "project manager freelance" - "czy to mozliwe jest takie cos, zeby bylo?"
    From: "Tomasz Nedzi" <t...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: "project manager freelance" - "czy to mozliwe jest takie cos, zeby bylo?"
    Date: Wed, 22 Sep 2004 15:22:58 +0200

    Jestem certyfikowanym w PRINCE2(Foundation i Practitioner) kierownikiem
    projektu z 6-cio letnim doswiadczeniem (w tym jedna z najwiekszych firm IT
    na swiecie i jedna z najwiekszych telekomunikacyjnych w Polsce) szukam pracy
    na zasadzie freelance tzn. na zasadzie faktury, umowy o dzielo, lub
    zlecenia. Moge robic tez szkolenia i doradzac we wdrozeniu metodyki.

    Ciekawy jestem czy ktos tak pracuje? Jezeli tak to jak szukaliscie zlecenia?
    pozdr
    Tomek
    www.skills.pl