PracaGrupypl.praca.szukana › programista szuka pracy Wroclaw/Cala Polska

  • 1. Data: 2002-01-08 14:08:56
    Temat: programista szuka pracy Wroclaw/Cala Polska
    Od: "programista" <j...@b...gnet.pl>

    Poszukuje pracy w charakterze projektanta - programisty.Praca stała lub na
    umowe o dzielo.

    1.Mam duze doświadczenie w tworzeniu stron www i aplikacji e-commerce.
    Aplikacje tworzone w technologii java/jsp/servlety. Dynamiczne serwisy ,
    aplikacje bazodanowe, sklepy internetowe,serwisy prezentacyjne, konsole do
    konfiguracji i uaktualniania dynamicznych stron www.
    2.Jestem programista javy- wszelkie aplikacje, najchetniej internetowe
    server-side.Takze applety.
    3.Doswiadczenie w projektowaniu baz danych do serwisow internetowych i
    aplikacji. Bardzo dobra znajomosc i praktyka w sql(Postgress,MySql,DB2) ,
    tez MS SQL Server i MS Access).
    4.Spore doświadczenie przy pracy grupowej (cvs) przy duzych projektach.
    5.Technologie java,jsp/servlety/sql/xml/xsl/ tez j2ee/xsp/cocoon .
    Wspoltworzylem duzy system wspomagania pracy w firmie oparty o technologie
    java/xml .Tworzylem tez wczesniej w Asp/Access/MSSQLServer. Jestem otwarty
    na nowe technologie.

    6.Miejsce zamieszkania Wrocław, jesli oferta z poza Wroclawia, to tylko
    umowa o dzielo( mam staly dostep do internetu(24h).

    Na prosbe wyslę CV.
    Jacek