PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramisci+certyfikaty › programisci+certyfikaty
    From: flowher <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: programisci+certyfikaty
    Date: Tue, 28 Mar 2006 21:13:50 +0200

    Hej !!

    Koncze wlasnie studia (matematyka+specjalizacja informatyczna) i przy
    okazji jestem programista. Robie co to co od zawsze chcialem robic ale
    troche nie wiem, w jaka strone powinienem sie edukowac.
    No bo tak - studia zaoczne na kierunku informatyka to troche strata
    czasu. Duzo sie dowiem nowego ale duzo (podejrzewam ze wiekszosc) bede
    przerabial raz jeszcze.
    Wiec pomyslalem sobie, ze lepszym rozwiazaniem bedzie zrobienie kilku
    certyfikatow - ogolnie z dziedziny programowania.
    No i tutaj pojawil sie problem - co wybrac? Tak naprawde, to myslalem
    nad certyfikatami Microsoftu (choc M$ od poczatku zycia nienawidze, a
    linux jest najlepszym systemem operacyjnym i basta!!!:), no ale wydaje
    mi sie,ze te certyfikaty sa najbardziej cenionymi wsrod pracodawcow
    (moze oprocz Sun'owych ale jestem programista C++ nie Javy).
    Prosze o rade. A moze ktos mial podobny problem i rozwiazal go w jakis
    inny sposob?? Kazda rada mile widziana...

    Pozdrawiam goraco
    Krzysiek