PracaGrupypl.praca.dyskusje › problem z pracownikiem!!!

  • 11. Data: 2004-12-08 06:55:34
    Temat: Re: problem z pracownikiem!!!
    Od: emati <e...@n...wp.pl>

    =goma= napisał(a):
> [...]
    > zwolnienia z pracy np z ostatnich dwoch, trzech godzin pracy. Gdy dzisiaj
    > musiała wyjśc 2 godziny wcześniej a ja poinformowałam, że jutro trzeba ten
    > czas odpracować była szczerze zdziwiona.
    > Nie chciałabym jej karać finansowo w sensie obniżania premii uznaniowej, tym
    > bardziej , że nadchodzą święta .
    > Wiem że to może być przykre i tak naprawdę nigdy z tej mozliwości nie
    > skorzystałam. Nie chciałabym też się z nia rozstawać dopóki nie uznam, że
    > wykorzystałam wszystkie możliwosci petrtaktacji .
    > Proszę o info ,moze na podstawie wlasnych doswiadczen, jak ja przekonać do

    Pani Jolu?
    a nie potrzebuje pani moze specjalisty ds płac - informatyka?
    jeśli tak to ja bardzo chętnie bym u pani popracował...
    skarb nie szefowa...
    :-)

  • 12. Data: 2004-12-08 08:47:30
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 7 Dec 2004 19:51:51 +0100, =goma= <h...@w...pl> napisał:

    > Ośmielam się prosić o pomoc i opinie

    Proponuje przygotowac/przeredagowac pisemny zakres obowiazkow tej pani.
    Z wyszczegolnieniem zasad i dopuszczalnych czasow na wykonanie niektorych
    zadan.
    Dodatkowo zmienic zasady premiowania - dac do podpisu przy podpisywaniu
    obowiazkow.
    Wyszczegolnic pisemnie (moze do niej nie dociera powiazanie praca-premia)
    za jakie bledy sa potracenia (a raczej nieuznania).
    Podzielic premie na miesieczna i kwartalna lub nawet roczna - i ta czesc
    uzaleznic od wynikow kontroli wewnetrznej. czyli mala czesc premii za
    prace biezaca a ladny kawalek pieniedzy przepada w przypadku negatywnej
    oceny przez kontrole.

    Porozmawiac szczerze na temat "caloksztaltu". Moze dziewczyna po 2 latach
    pracy
    a. - czuje sie pewnie i uwaza za niezastapiona.
    b. - szuka czegos innego poniewaz czuje sie niedowartosciowana.
    c. - ma powazne problemy osobiste lub zdrowotne i praca schodzi na dalszy
    plan ("Ja i tak mam rakovinu")

    Dobrym prysznicem moze byc sugestia typu - "Moze jest pani zbyt obciazona
    praca, zatrudnimy kogos do pomocy, wprowadzi pani w obowiazki i przekaze
    stopniowo ich czesc". taka rozmowa daje do myslenia i uswiadamia, ze firma
    planuje wymiane na stanowisku (naturalnie jesli faktycznie pracownik zdaje
    sobie sprawe, ze jego obowiazki sa typowo dla jednej osoby).
    Jednoczesnie radosna zgoda na powyzsza propozycje pracownika niespecjalnie
    obciazonego praca daje raczej do myslenia, ze planuje on odejscie i
    chetnie wyszkoli nastepce.

    Porozmawiac na temat ewentualnych kursow/studiow podnoszacych kwalifikacje
    finansowanych przez firme - taka marchewka tez moze bardzo zmotywowac, a
    jednoczesnie wymusi lepsza prace, poniwaz wiaze sie ze zwrotem kosztow
    kursu w przypadku zwolnienia w przypadku np. razacych bledow wykazanych
    przez kontrole wewnetrzna.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 13. Data: 2004-12-08 12:26:24
    Od: "mbn" <m...@f...onet.pl>

    Użytkownik "=goma=" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wiesz,dziewczyna jest harda, nie potrafi przyznać sie do błedu, nie stać
    ja
    > też aby powiedzieć sorki, bedę się starać . Z drugiej jednak strony znam
    jej
    > rodzinę . Jest bardzo liczna ( 9 rodzeństwa) i niewiele z nich zarabia na
    > życie. Poza tym jest ze wsi i dojeżdza , więc powinna mieć swiadomość , że
    > na miejscu nie ma dla niej pracy

    A skad wiesz ze ktorys z pozostalych pracownikow nie ma rownie ciezkiej albo
    i ciezszej sytuacji? Nie wszyscy lubia wzbudzac litosc w pracodawcy,
    niektorzy pracuja uczciwie i czekaja az ich praca zostanie doceniona - a
    zamiast tego widza ze premie dostaje bezczelna, obijajaca sie ksiegowa. Musi
    to swietnie wplywac na atmosfere w pracy.
    Dodatkowo gdybys byla facetem to juz pewnie krazyly by plotki ze ta pani
    Twoja poblazliwosc zawdziecza temu ze cos was laczy.

  • 14. Data: 2004-12-08 19:31:10
    Od: "mhl999 " <m...@N...gazeta.pl>

    =goma= <h...@w...pl> napisał(a):

    > {...]

    powiem krotko: na swieta wrecz jej wypowiedzenie, albo zrozumie albo zacznij
    szukac nowego pracownika. sposob podano ci powyzej

    a ze znasz jej rodzine i sytuacje to tym gorzej dla ciebie. nie ma
    sentymentow. dlbo komus zalezy albo nie.

    pozdrawiam
    mhl999

  • 15. Data: 2004-12-14 11:35:02
    Od: "ewelina" <e...@v...pl>

> [...]
    > Jola
    >
    > Jolu dobra rada nie cackaj się z nią, bo jak nie Ty to ona wystawi Ciebie do
    wiatru. W tych czasach trzeba szanować pracę - a ona tego nie robi. Może weź
    ja na rozmowę i zapytaj o co własciwie chodzi? Trzeba być ostrym szefem,
    chociaż coś w środku mówi dokładnie odwrotnie, że nie chcesz być postzregana
    jako TYRAN

  • 16. Data: 2004-12-14 15:37:12
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    ewelina w news:20f6.00000444.41becfe5@newsgate.onet.pl napisał(a):

    > W tych czasach trzeba szanować pracę

    Dlaczego tylko w tych czasach?

    pozdrawiam
    Greg

  • 17. Data: 2004-12-14 15:41:05
    Od: e...@o...pl

    > Dlaczego tylko w tych czasach?
    >

    > pozdrawiam
    > Greg

    ok, poprawiam pracę trzeba szanować!!!:)

  • 18. Data: 2004-12-14 16:56:27
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Użytkownik w news:20f6.0000051c.41bf0990@newsgate.onet.pl napisał(a):

    > ok, poprawiam pracę trzeba szanować!!!:)

    Poprawka przyjęta :-)

    pozdrawiam
    Greg