PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracuje 4,5 roku i dostaje wypowiedzenie od 1 czerwca...

  • 11. Data: 2002-05-29 10:10:42
    Temat: Re: Jeszcze nie otrzymalem papierku do podpisu...
    Od: "Conan" <c...@m...softax.com.pl>

    Nie zgadzaj się na porozumienie stron!!!
    Ja tak zrobiłem i 3 miesiące bez kuroniówki zostałem!!!
    Niech Ci wpiszą redukcja etatu.
    Pzdr, Conan

  • 12. Data: 2002-05-29 15:18:54
    Temat: Re: pracuje 4,5 roku i dostaje wypowiedzenie od 1 czerwca...
    Od: "Justyna Rejent" <j...@j...com.pl>

    jezeli masz wypowiedzenie za porozumieniem stron to nie przysługuje Ci
    zasilek dla bezrobotnych !!

  • 13. Data: 2002-05-30 00:35:16
    Temat: Re: Szef zaproponowal wypowiedzenie w formie ...
    Od: t...@p...fm (Tomasz Chwajoł)

    >Jeszcze raz powtarzam NIE WIESZ W TAKIE RZECZY, ze ktos chce ci cos
    >dac co wlasciwie prawnie Ci sie nie nalezy, jesli nie dostaniesz
    >tego w formie umowy na pismie. ( a najlepiej bierz w gotowce)

    Ale takie rzeczy jednak sie zdarzaja. Sam rozwiazywalem umowe za
    porozumieniem stron (wyszla oczywiscie od szefa) po 7 mies. pracy na
    1/2 etatu z propozycja odprawy rownowartej pelnej miesiecznej wyplacie.

    Przeciez taki szef, ktory zwalnia pracownika tez nie wie co sie moze po
    pracowniku wtedy spodziewac. I chyba zalezy mu w jakims stopniu na tym,
    zeby mu np. nikt okien w firmie nie powybijal... lub w domu lub jeszcze
    cos gorszego zrobil.

    Nie chce tu mowic, ze na pewno pracodawca SHAQU'a jest aniolem ale czy
    aby nie przesadzamy z ta podejrzliwoscia?

    Tomek

  • 14. Data: 2002-06-01 18:19:34
    Od: "GRABO" <g...@w...pl>

    UWAZAJ!!! Przy likwidacji stanowiska musisz miec wypowiedzenie 3 m-ce z
    wpisem likwidacja stanowiska i w momencie skrócenia wypowiedzenia masz prawo
    do odszkodowania za skrócony okres oraz odprawe 1-m-c wynagrodzenia bo
    rozumiem iż masz caly staż pracy ponizej 10 lat.
    Nie mowiac o bezrobociu!!!!
    I jeszcze jedno w razie ponownego powstania stanowiska u pracodawcy masz
    prawo byc przywrocony do pracy na tym stanowisku w przeciagu 1 roku, tylko
    musisz zglosic taki zamiar w sposob nie budzacy watpliwosci. Jest to nakaz
    bezwzglednie obowiazujacy.
    Jesli chodzi o urlop zanaczam platny, to 14 dni kalendarzowych w ciagu,
    nalezy ci sie z socjalnego dokladnie nie pamietam ale cos powyzej 500 zl.
    Ale wykorzystac musisz caly nalezny ci urlop.
    NIE NIE NIE PODPISUJ wypow. za porozumieniem stron bo nie dostaniesz nic.