PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracownik email! Wysokie zarobki!

  • 1. Data: 2008-11-17 11:48:19
    Temat: pracownik email! Wysokie zarobki!
    Od: b...@g...com

    Chciałbyś zarobić 1.000 - 3.000+ na miesiąc? Żadne pieniądze na
    rozpoczęcie nie są potrzebne. Będziemy szkolić. To jest zabawne,
    proste i zajmuje jedynie do kilku godzin dziennie. Ustalasz własny
    rozkład. Jeżeli masz komputer i dostęp do Internetu, to jesteś gotowy
    do pracy. Skontaktuj się b...@g...com
    Już po miesiącu stwierdzisz, że poświęcając tylko trochę czasu
    dziennie, jesteś w stanie zarobić więcej niż dotychczas przewidywałeś.

  • 2. Data: 2008-11-17 15:51:04
    Temat: Re: pracownik email! Wysokie zarobki!
    Od: arek <klamm@[lubududbu]op.pl>

    Ktos moze mi wytlumczyc na czym to polega? Na wsylaniu spamu czy co?

  • 3. Data: 2008-11-17 16:16:44
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    arek pisze:
    > Ktos moze mi wytlumczyc na czym to polega? Na wsylaniu spamu czy co?

    http://www.pozycjonowanie-stron-www.com/ebiznes/pani
    e-kup-pan-raport.html

    Dość fajnie opisane

  • 4. Data: 2008-11-18 16:52:23
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "arek" <klamm@[lubududbu]op.pl> napisał w wiadomości
    > Ktos moze mi wytlumczyc na czym to polega? Na wsylaniu spamu czy co?

    Na szukaniu frajerów głupszych od siebie.

  • 5. Data: 2008-11-18 19:44:04
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    arek pisze:
    > Ktos moze mi wytlumczyc na czym to polega? Na wsylaniu spamu czy co?

    Bardepuś akurat namawia do wzięcia w udziału w sprzedaży bodajże 12
    części podręcznika typu "jak zostać milionerem". Kupujesz od niego co
    miesiąc jedną część i sam na takiej samej zasadzie jak Bardepuś szukasz
    naiwnych i sprzedajesz