PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracodawca zamontował mi GPS!!!

  • 11. Data: 2003-07-31 09:27:10
    Temat: Re: pracodawca zamontowa? mi GPS!!!
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <r...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:bgamlm$2rl$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    > apropo slawnej wydajnosci, to to jest mit.

    Wiem.
    Kolezanka z ksiegowosci przeniosla sie do niemiec jako "niemka" i zatrudnila
    w podobnej firmie na analogicznym stanowisku. Po roku przyjechala nas
    odwiedzic. Porownywala warunki (a nie bajerowala), to przyznala, z etam jest
    o wiele spokojniej I najwazniejsze...pracownik robi tylko to, co nalezy do
    zakresu jego obowiazkow i w godzinach pracy.
    Lepsza organizacja pracy a jednoczesnie akceptacja faktu, ze pracownik ma
    robic to, do czego jest zatrudniony, a nie pracowac jak menager na kazdym
    stanowisku umyslowym.
    sadze, ze to sie zmieni;) powoli zaadaptuja nasze rozwiazania:)

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 12. Data: 2003-07-31 10:16:32
    Temat: Re: pracodawca zamontował mi GPS!!!
    Od: "Malin" <m...@m...info>

    > co wy na to?
    > ma to ktoś w aucie sluzbowym?
    > czy to jest legalne, taka pelna inwigilacja?
    > i co sadzicie o takich matedach?

    Niestety to zasługa samych ludzi że trzeba ich pilnować i kierować nimi.
    Ja gdybym był pracodawcą też bym nie ufał swoim pracownikom, bo wiem jacy
    byli moi współpracownicy.
    Przykre, ale prawdziwe.
    Pracodawca też jest człowiekiem który pracuje, a nie maszynką z kasą.

    Malin
    www.malin.muzyk.info

  • 13. Data: 2003-07-31 10:22:11
    Od: "gembon" <g...@W...pl>

    > Użytkownik <r...@r...pl> napisał w wiadomości
    [...]
> [...]
    > stanowisku umyslowym.
    > sadze, ze to sie zmieni;) powoli zaadaptuja nasze rozwiazania:)

    Ja do tej pory bylem zatrudniony w firmie na 4 stanowiskach: referenta ds
    rozliczen, informatyka, tlumacza, kosztorysanta robot budowlanych. Ponadto
    sporzadzalem umowy, zarzadzalem serwem internetowym itd. Ratunkiem okazal sie
    system jakosci ISO. Teraz mam okreslony zakres obowiazkow i jak ktos przychodzi
    do mnie zebym mu zrobil cos spoza tego zakresu to odsylam go z kwitkiem, zeby
    sobie poszedl do tej czy tamtego i niech oni mu to zrobia :) Biurokracja i
    papierkologia ISO mnie nijak nie podnieca ale to w tym systemie mi sie
    spodobalo. Przynajmniej przestalem sie przepracowywac i mam czas na to zeby w
    pracy pojsc sobie do kibelka :)

    gembon

  • 14. Data: 2003-07-31 10:31:46
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    paweł <p...@w...pl> napisał(a):

    > wymienili mi samochod w firmie na nowy, było ogólna radość, wszyscy
    > cieszyliśmy sie z polepszenia standardów pracy;
    >
    > (jesteśmy przedstawicilami handlowymi, jest nas tylko kilku)
    >
    > dzis otrzymałem dziwny telefon od szefa że moje auto zbyt długi czas stoi w
    > jednym miejscu, a ran ruszyłem o 8.30 do pracy
    >
    > co wy na to?
    > ma to ktoś w aucie sluzbowym?
    > czy to jest legalne, taka pelna inwigilacja?
    > i co sadzicie o takich matedach?

    Jeśli jest to samochód służbowy, to pracodawca ma święte prawo wiedziec, co
    się dzieje z jego własnością.

    Tylko bez sensu jest robienie z tych informacji użytku na zasadzie - widzę
    gdzie jesteś - a kuku. Najwyraźnie technika przerasta niektórych ludzi.

    Jako handlowca powinni cię rozliczać z efektów pracy w postaci sprzedaży, a
    nie liczby postojów i przejechanych kilometrów.

    Pracodawca dostał nową fajną zabawkę i się świetnie bawi. Tylko podstawowe
    pytanie - po co mu to ?