PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca za darmo

  • 11. Data: 2005-10-12 07:18:46
    Temat: Re: praca za darmo
    Od: "Forest" <g...@w...pl>

    wg mnie "darmowym" pracownikom zleca się czarną robotę - parzenie kawy,
    robienie ksera, porządkowanie archiwum,itd., itp.
    no bo w końcu ktoś to musi zrobić, a poważniejsze prace zleca się pracownikom,
    którym się płaci
    ekonomia

  • 12. Data: 2005-10-12 08:35:22
    Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl>

    > Nigdy nie powinna się na takie coś zgodzić!! W ogóle się nie ceni?
    > Nie ma praktyki zawodowej - bo skąd ma mieć, ma za to wiedzę, a ona też
    > kosztuje - i to jest Jej atut.

    nie zgodzila sie w koncu i udalo jej sie wynegocjowac nienajgorsze warunki,
    choc imho wciaz za malo jak na mgr
    --
    Olleo

  • 13. Data: 2005-10-12 10:54:50
    Od: jerry <j...@i...pl>

    > nie zgodzila sie w koncu i udalo jej sie wynegocjowac nienajgorsze
    > warunki, choc imho wciaz za malo jak na mgr

    Bardzo dobrze zrobiła, choć rozumiem rozczarowanie dzisiejszym rynkiem
    pracy. Pomyśl jednak - co by było gdyby Ona i wielu innych przystawało
    na takie warunki o jakich pisałeś w temacie - "praca za darmo".
    Zmierzamy ku lepszemu. Teraz zarabia (choć niesatysfakcjonującą Ją kwotę
    i to rozumiem) ale zarabia też doświadczeniem które zdobędzie,
    kontaktami. To z pewnością zaowocuje i otworzy perspektywy.
    P.S.
    To samo przerabiałem 7 mies temu z moją Żoną - też dostała podobną
    propozycję od jakiejś pożal się Boże firmy kredytowej zatrudniającej 3,
    może 4 osoby, nie przyjęła. Po 3 miesiącach znalazła pracę w banku.
    Ja wiem, że to zależy od miasta, szczęścia itp. Jednak zasada
    wynagrodzenia za pracę musi obowiązywać wszędzie.
    Pozdrawiam!