PracaGrupypl.praca.szukanapraca z wyborczej?

  • 1. Data: 2006-10-24 21:00:43
    Temat: praca z wyborczej?
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Witam,
    co sądzicie o ogłoszeniach zamieszczanych w Wyborczej. Czy istnieje szansa
    na zdobycie tą drogą pracy?
    Czy na biurku u pracodawcy lądują setki cv albo umieszczenie ogłoszenia to
    tylko formalność, bo posadę wiadomo już kto i tak otr5zyma?
    J.

  • 2. Data: 2006-10-24 22:53:11
    Temat: Re: praca z wyborczej?
    Od: k...@g...com

    Joanna napisał(a):
> [...]
    > Czy na biurku u pracodawcy lądują setki cv albo umieszczenie ogłoszenia to
    > tylko formalność, bo posadę wiadomo już kto i tak otr5zyma?

    Absolutnie sie z tym nie zgadzam - moze zle trafilas po prostu.
    Oczywista rzecza tez jest iz kazdy kto nie dostanie wymarzonej pracy od
    razu zwala to na uklady i temu podobne rzeczy.
    Ja kiedys sam dostalem prace z ogloszenia z GW a teraz mam wlasna firme
    i tez wystawiam ogloszenia do GW - i wystawiam dlatego ze naprawde
    szukam pracownika a nie "dla zasady"

  • 3. Data: 2006-10-25 21:32:25
    Od: "Karol Maciejewski" <l...@w...pl>

    a kogo poszukujesz?

    s.com...

  • 4. Data: 2006-10-26 12:26:27
    Od: "ADAM DYBOWSKI" <m...@g...pl>

    Joanna <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Czy na biurku u pracodawcy lądują setki cv albo umieszczenie ogłoszenia to
    > tylko formalność, bo posadę wiadomo już kto i tak otr5zyma?

    Mój szef zamiesczał bo musiał, a i tak ktoś już pracował na tym stanowisku.
    Kupa ludzi przysyłała cv i lądowało to w koszu.