PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w warszawie

  • 11. Data: 2002-10-24 10:10:56
    Temat: Re: praca w warszawie
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ap8dqg$r3s$1@news2.tpi.pl> Cezary Stypulkowski napisał(a):
    > linii prostej?
    >
    > takie dziwne?
    > znam ludzi co dojezdzaja do wawy z Bialegostoku codziennie...
    > a pociagiem jedzie sie 2,5 godziny w jedna strone...
    > takie realia... a imho duzy plus dla tych osob ze im sie chce...
    > wszak zawsze moga isc na zasilek, nieprawdaz?

    Nie no, oczywiście, chociaż za cenę mojego czasu i zdrowia psychicznego to wolałbym
    się na ich miejscu do tej Warszawy przeprowadzić. Chociaż tam też można zdrowie
    psychiczne stracić, ale wolę jednak w ten sposób, niż zatracić się w miarowym
    stukocie kół o szyny................. ;)

    Jeżdżę czasami z Wrocławia do Bielska-Białej - to coś cztery godziny z hakiem. Kiedy
    wysiadam z pociągu, to mam ochotę całować ziemię, gdybym miał tyle czasu spędzać w
    nim codziennie, to chyba wolałbym zostać leśnikiem. ;)
    --
    Samotnik