PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w angli! pilne! › praca w angli! pilne!
    From: "ciekawy" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: praca w angli! pilne!
    Date: Wed, 26 Jul 2006 07:25:26 +0000 (UTC)

    w sobote lece do londynu do pracy na lotniusku. mam od wczoraj sporo
    watpliwosci i prosze o szybka odpowiedz osoby znajace temat. pisze dlatego
    zeby uswadomic zagrozenia innym a takze zeby sie dowiedziec gdzie i jak sie
    ratowac z opresji, ktore moga mnie czekac.
    Labour Source Limited-firma ktora zapatwia prace. wszystko bylo dobrze i
    pieknie do wczoraj, obiecywali fajna prace i pieniadze, okres wypowiedzenia 2
    tyg. wszystko odbywalo sie w wielkim pospiechu, praca od pierwszego sierpnia.
    nalegano na mnie zebym zakupil bilet, tak tez zrobilem, odlot jest w sobote a
    ja dopiero wczoraj otrzymalem do wypelnienia papiery i dowiedzialem sie znich
    rzeczy o ktorych wczesniej nikt nie mowil:
    1.jesli zrezygnuje z pracy przez uplywem 6 miesiecy musze sie wyprowadzic z
    wynajetego mieszkania,ale musze placic za nie do konca okresu, trace takze
    depozyt( w sumie to ok 1200pounds)---- czy mozna sie jakos przed tym uchronic?
    ten zapis tkwi w kwestionariuszu aplikanta a nie jest to przeciez wiazaca
    umowa, jak jest ze sciagalnoscia takiej kawoty?
    2.zamiast umowy o prace otrzymalem kupe dziwnych papierkow zamydlajacych oczy
    nawet osoba biegle wladajacym angielskim, kwestionariusz aplikanta to zbior
    frazesow i moich zobowiazan wobec firmy LSL, w zadnych z dokumentow nie ma ani
    slowa o tym co za te prace nalezy sie mi, brak info o czasie pracy,
    wynagrodzeniu, o tym do czego zobowiazana jest firma LSL i Nova( ktora bedzie
    prowadzila moja ksiegowosc ;-) )
    podobnych watpliwosc jest jeszcze kilka,ale moze potem sie nimi podziele.

    gdzie moge szukac pomocy jesli sprawy przybiora zly obrot?
    czy polska firma LSL moze ode mnie czegokolwiek wymagac? papiery ktore mi dali
    nie wygladaja na "prawdziwe" wiazace umowy, takie rzeczy moje dziecko w
    podstawowce robi na informatyce.

    prosze o szybka odpowiedz!!!!!!!!!!