PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w allegro

  • 1. Data: 2009-03-26 11:29:08
    Temat: praca w allegro
    Od: djinn <d...@w...pl>

    Ostatnio spotkałem się z ogłoszeniem pracy dla Allegro (QXL), jako
    programista PHP. Mam w związku z tym pytanie, czy ktokolwiek z Was ma
    jakieś doświadczenia we współpracy z tą firmą?
    Chodzi mi o proces rekrutacji, warunki pracy oraz atmosferę w firmie.
    Czy to jest korporacja, w której jest się tylko małym trybikiem, czy są
    też ciekawe perspektywy rozwoju, ale bez uczestnictwa w "wyścigu szczurów"?
    Jestem również ciekaw, czy praca tam wiąże się z dużym stresem i presją
    czasową?
    Zastanawiam się czy aplikować.

    Pozdrawiam,
    djinn