PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w DRQ / Kraków

  • 1. Data: 2007-10-28 20:00:50
    Temat: praca w DRQ / Kraków
    Od: "GK" <kaluckig@_SPAM_tlen.pl>

    Witam,

    czy ktoś z szanownych grupowiczów ma jakiekolwiek informacje/doświadczenia
    związane z firmą informatyczną DRQ w Krakowie?

    - jaki klimat w pracy?
    - jak się pracuje w projektach? czy praca poukładana czy haos?
    - czy inwestują w pracowników? szkolenia, certyfikaty etc?
    - czy mają profesjonalne podejście do pracowników? czy panuje przekonanie,
    że pracownicy to tylko zasób czy może jednak, że to wartosć dla firmy?
    - ogólne info?

    Z góry dzięki

  • 2. Data: 2007-10-30 17:37:49
    Temat: Re: praca w DRQ / Kraków
    Od: "Taki tam pracownik..." <l...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > - czy mają profesjonalne podejście do pracowników? czy panuje przekonanie,
    > że pracownicy to tylko zasób czy może jednak, że to wartosć dla firmy?

    Odpowiadam bo widzę że nikt się nie kwapi... Trochę mnie to dziwi...
    Firma bardzo dobra - robi soft dla tvn-u między innymi, co za tym idzie dość
    zamożna. W pracowników inwestuje. Prawie wszystko robią w Javie. Jak
    przychodzisz nawet nie musisz znać Javy tylko mieć analityczny umysł że tak
    powiem... Już oni Cię nauczą. Pracowników traktuje się bardzo dobrze...
    darmowe śniadanka, duży pakiet socjalny. Dawniej nawet na początek sporo się
    zarabiało ale ktoś tam się zmienił w kadrach i teraz można na pocz. liczyć
    jedynie na ok. 3500 brutto. Co do pracy w projektach to podobno raczej
    porządek, dostajesz swoje zadania, jak nie masz co robić (co chyba rzadko się
    zdarza) to się kształcisz we własnym zakresie.
    Jak sobie pogooglujesz to znajdziesz wątek na jakimś forum gdzie głównie
    ludzie wypowiadają się na temat tej firmy w samych superlatywach. Moje
    informacje pochodzą jednak... hmmm... z drugiej ręki (w sensie prawie z
    pierwszej) :-)))
    Pozdrawiam i życzę powodzenia.

  • 3. Data: 2007-10-30 17:46:21
    Od: "Taki tam pracownik..." <l...@N...gazeta.pl>

    Jeszcze jedno - zwróć uwagę że jak w programach TVN np. w jakichś akcjach
    charytatywnych, jak masz pokazywane na końcu logo operatorów komórkowych to
    zawsze obok jest logo DRQ (taki czerwony kwadracik z literkami DRQ na
    początek). I to jako pierwsze. To coś świadczy chyba o renomie i zamożności
    tej firmy.

  • 4. Data: 2007-11-01 16:34:42
    Od: "tim" <b...@p...onet.pl>

    "Taki tam pracownik..." <l...@N...gazeta.pl> wrote in message
    Dawniej nawet na początek sporo się
    > zarabiało ale ktoś tam się zmienił w kadrach i teraz można na pocz. liczyć
    > jedynie na ok. 3500 brutto.
    Zartujesz, prawda??

    pzdr.
    tim

  • 5. Data: 2007-11-01 18:39:14
    Od: "Taki tam pracownik..." <l...@N...gazeta.pl>

    > "Taki tam pracownik..." <l...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Dawniej nawet na początek sporo się
    > Zartujesz, prawda??

    Nie, a po czym wnosisz? Tak słyszałem z dosyć pewnego źródła.