PracaGrupypl.praca.dyskusje › [ppo] Statystyki z moderacji

  • 1. Data: 2005-05-24 19:01:48
    Temat: [ppo] Statystyki z moderacji
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Opracowałem sobie dzisiaj mały szablonik, który w połączeniu
    z prościutkim makrem do vi pozwolił mi na szybkie zrobienie
    w czasie moderacji, malutkich statystyk:

    Jak ktoś jest ciekawy, to umieściłem je pod adresem:
    http://zeus.polsl.gliwice.pl/~proteus/ppo/ppo_stats.
    txt

    Takie zestawienia będę robił dla siebie, żeby wiedzieć jakie
    zasady stanowią największy problem (i starać się wprowadzić
    jakieś ułatwienia, bądź usprawnienia w tych dziedzinach).
    Jeżeli grupa wyrazi życzenie, to mogę takie zbiorcze statystyki
    (za okres powiedzmy miesiąca) publikować tutaj, albo wystawiać
    gdzieś na sieci. :)

    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 2. Data: 2005-05-24 19:48:02
    Temat: Re: [ppo] Statystyki z moderacji
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 24 May 2005 21:01:48 +0200, Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    napisał:

> [...]
    > Jeżeli grupa wyrazi życzenie, to mogę takie zbiorcze statystyki
    > (za okres powiedzmy miesiąca) publikować tutaj, albo wystawiać

    Genialnie :)))
    Slicznie dziekuje, przynajmniej w imieniu swoim.
    kiedys je i kilka innych osob blagalismy bezskutecznie o publikowanie
    takich danych, a Ty tutaj sam z siebie :))

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##