PracaGrupypl.praca.dyskusjepo jakich studiach jest dobra praca? › po jakich studiach jest dobra praca?
    From: "Lisciu" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: po jakich studiach jest dobra praca?
    Date: Mon, 12 May 2003 19:34:48 +0200

    Witam!
    Wlasnie w tej chwili koncze zdawac mature i za doslownie chwile wybieram sie
    na studia. Niestety mam dylemat. Jaki kierunek studiow wybrac aby w miare
    gwarantowal mi on prace. Interesuja mnie kierunki zwiazane najbardziej z
    biologia, chemia lub ew. fizyka?
    Jak na razie mysle tak:
    1) Akademia Medyczna w Warszawie - kierunek lekarski
    2) Biotechnologia na SGGW
    3) Biotechnologia na Uniwersytecie Warszawskim
    4) Chemia na Uniwersytecie Warszawskim

    Czy ktos z Was ma jeszcze jakies pomysly na co moglbym zdawac co daje
    przyszlosc i oczywiscie z czego z tej listy zrezygnowac bo jest calkowicie
    bez przyszlosci. Tyle ostatnio mowi sie ze beda niedlugo bardzo potrzebni
    dobrzy studenci po chemii. Mam tylko pytanie do czego beda Ci chemicy
    potrzebni i ile oni beda zarabiac. Dostac sie na chemie na UW to banal ale
    co dalej? czy jest wogole sens?
    Jak ktos wie to niech odpisze szybko bo to dla mnie sprawa wrecz zycia lub
    smierci.
    Pozdrawiam!